söndag kväll

i morgon är en ny dag, en ny vecka, nya möjligheter!
jag har haft en kalashelg, massa träning o lite fest.
precis lagom!

idag har jag varit hos min syster o myst med hennes bäbis,
åååh, han är underbar!

man blir så barnsugen när man omges av kanongoa ungar
hela tiden! måste bara hitta nån som är värd att avla på...

idag har jag suttit i telefon med vackra saraW, vi planerade inför
stundande umgänge, I HELGEN! blir gbg fredag-söndag för min del..

ska även träffa en muskulös o otroligt het kille, vi känner varandra
sen tidigare men nu ska vi ta oss en dejt... han bor ju i gbg så vad
passar inte bättre?

o sovplats har jag ju redan hos sara o gabriel <3
perfa!


äntligen redo för lite KARLAR igen, det tar ju ett tag att
repa sig efter att ha gått ur en relation med förlovning
o grejer, för där satsade jag ju allt.. för att sedan få
världen vänd upp-o-ned... men nu så.. nu börjar
suget återfinna sig...suget efter PIRR i magen haha!!


i morgon ska jag o jenny på kurs så det blir bara lite jobb på förmiddan,
ska bli gött, för då hinner jag med lite träning också!


det går bra nu...:)



//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0