my life is low...

tydligt det, blev påhoppad på parkeringen här nere idag..
en kvinna (nämner som vanligt inga namn, dra era egna slutsatser)
kom fra skulle jagm till mig när jag var påväg in efter min cykeltur..

hon va väldigt upprörd över att jag lagt ut här i bloggen, (för väldigt längesen)
att det va smutsigt i lägenheten när jag flyttade in.

vad skulle jag skriva då? jag skurade ju badrummet med cilit BANG fyra
gånger o det rann svart ner på kaklet.. ska jag skriva då typ:

"Åh, idag har jag bara legat i soffan o inte gjort något"

sorry men! Denna kvinna hade också talat med min hyresvärd om detta
blogginlägg o konstaterat att jag minnsann hade besiktigat lägenheten med honom.
o mina klagomål på städ borde jag ta med honom..ok, nu va detta inga klagomål,
läs inlägget själva.. jag skrev bara om min dag..

o tapetseringen som jag tydligen lagt en kommentar om, den har jag sagt åt min
syster (som hjälpte den förra ägaren av lägenheten att tapetsera) o hon sa bara,
jo men vi kunde ju inte så bra.

detta va INTE KLAGOMÅL som sagt utan bara EN ÅSIKT.. o vart jag väljer att säga mina
åsikter är väl mitt val?

så gör man bara inte säger kvinnan.. jo men så VALDE JAG att göra svarade jag henne då-.

ETT FRITT LAND! bara för att hon tycker på ett sätt betyder inte det att alla tycker så..

o jag skriver i min blogg om mitt liv o vad jag gör, då ingår det när jag städar..

hon verkar ju ha helt andra principer än mig, hon är närmare 60år o kallar folk för
"surfi**a" o "psykiskt instabila"... det tycker hon tydligen är ok..


jaja, nu la jag ut MIN EGEN åsikt...  :)

som sagt, detta är ett fritt land, o jag skrev inte det inlägget med minsta lilla
nedvärdering till den förra tjejen som bodde i denna lägenhet.

jag städade ju bort skiten utan protest :)

när hon uttryckt sin åsikt här nere på parkeringen sa hon (medans
hon cyklade iväg)

-ditt liv måste vara SÅÅ lågt om du måste skriva om smutsen i lägenheten..

OK sa jag då o traskade glatt in med kvällens vinbox!


nu ska jag svira om från träningekläder, efter en mils löpning
till nåt lite partysnyggare!


hare fint!

//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: mamma

ja ja livet är fullt av inskränkta, bittra människor som måste kontrollera allt o alla för att växa själva och inte unnar någon annan att HA ETT UNDERBART LIV! Bara att sortera bort!!!!!

2011-05-14 @ 19:10:21
Postat av: Sofie

You go girl! :)

2011-05-15 @ 12:13:38
Postat av: Kajsa

Herregud, har folk inget liv! Det är ju DIN blogg och du skriver vad DU vill och sen är det ju frivilligt att läsa! Kör på så det ryker tycker jag! :)

Kramar

2011-05-16 @ 15:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0