fredag igen!

en hel vecka mellan inläggen, men ack så mycket som hänt..
förra helgen så hända nåt mkt tragiskt.
en av mina allra bästa vänner förlorade sin syster!
känns förjävligt att så många rycks ifrån oss!

sen i söndags så fick min syster o hennes mattias en liten pojk.
Elliot, världens håreigaste, sötaste filur..

så som ni förstår så har min vecka varit intensiv..
o till råga på allt så har det vart en massa på jobbet..

o igår vaknade jag knallförkyld, TOTALT! o skulle springa vårruset
på kvällen... jag sket i min förkylning o sprang ändå!

kändes inte lika kul när jag vaknade idag o skulle jobba lite extra
eftersom jag tamejfasen aldrig kan slita mig från jobbet! vaknade ännu
mer förkyld! gah!

så ikväll nu blire soffan. göttit värre, för i morgon vankas det STORSTÄDNING
o cykeltur till mölltorp för fotboll! :)


uh, räcerinlägg. tack o hej!


//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Rita

Kikar in för att önska dig en bra helg! Försök att varva ner liiiite grann, vännen!!

Kram

2011-05-07 @ 10:38:15
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0