unfaithful

otrohet, denna eviga otrohet.
jag är så jädrans less på den,
är jag gammalmodig?


är det inte så att när man SJÄLV VÄLJER att leva med en person,
då älskar man väl den personen?

man skulle väl aldrig göra NÅGOT i hela världen för att såra den personen?

man lever väl inte med en person man inte respekterar?

vill man inte göra den personen lycklig?

i min värld existerar inte ens otrohet,.
en fylla kan ALDRIG! aldrig ursäkta en otrohet!

hur full jag än är så vet jag väl för fan att jag har min älskade?
hur full jag än är så hoppar jag inte ut för ett stup..

HUR kan man glömma bort att man är tillsammans med nån o
vara otrogen på fyllan o sen skylla på att man va full?

Hur kan man vara otrogen mot sin tjej så fort hon åker till jobbet?
hur kan man välja att ha emliga lösenord (läs emligeter) för sin sambo?
sin fästmö!?

hur kan man med gott samvete se sin älskade städa, laga mat, betala en massa,
göra ALLT för en o sedan så FORT dörren stängs o hon handlar/jobbar/tränar,
sätta sig vid datorn o runka tillsammans med andra tjejer?
liksom ta av sig förlovningsringen o fixa frisyern först..
o sen när tjejen kommer hem..
då.. då tillåta att hon lagar din mat, handlar, tvättar
för att du har sovit så dåligt??


hur kan man leva med sig själv?
när man mailat till MASSOA av tjejer hela dagen att man är singel
sugen o kramgo o vill träffas..

hur FAN kan man då sen se sin flickvän i ögonen o tycka att det är OK
att hon gör allt?!

man gör slut INNAN man dejtar andra!
eller så blir man inte tillsammans med nån från början.

jag kan ju tala ur egen erfarenhet om detta, o det är lika illa
att vara otrogen EN GÅNG på fyllan som att sitta VARJE dag VARJE minut man
är ensam o ragga runt..

elller hur?
jag skulle ALDRIG ALDRIG förlåta en sån sak.
själv är jag inte ens ororlig när jag jag är i relationer..
jag VET nämligen att när jag är tillsammans med någon
så älskar jag den personen o av respekt mot den så skulle
jag ALDRIG ens tänka tanken att vara otrogen på nåt sätt..


DET EXISTERAR INTE I MIN VÄRLD!

tjejer, om ni råkar ut för något, DRA!
det finna ju fan en hel drös med killar därute.
o dedär otrogna asen kan leva ensamma!

//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0