thursday

sitter i soffan med en köpp te i handen,,
hade tänkt ta en löprunda men näe.. får vara
nån måtta tycker jag :P sprang ju faktiskt igår
kväll o har vart duktig hela veckan både
med träning o kost!

nu blire kokt ägg o knäckis med mjukost mums!
vakna med the voice rullar på tv men vettitusan,
blir bara kär i martin björck av att kolla nuförtin.
är inte han en såndär drömkille?
snygg o rolig på samma gång?
som mattias i roomservice, men han är ju händig också :P
(very hot hot hot)

har haft TVÅ ohändiga killar på raken nu,
inte att föredra asså, det är ju ganska avtändande
när ens kille inte ens kan borra ett hål i väggen.. !!

helt sjukt intensiva veckor på jobbet,
hur länge ska högtrycket hålla i sig?
väldigt roligt o väldigt stressigt.
ursäkta dålig uppdatering men jag är ju en
buisness-woman haha!

idag blire jobb 10-20 o det ska bli kul,
har bokat in HUUUR mycket som helst.. puh!
men skönt när dagen är över för då
är det HELG för min del!

i morgon kommer min mamma o tapetserar väggen
i köket medans jag o lillsis ska varva med att tvätta
o skruva upp hyllor på väggarna :)

denna tapet blir det i köket (dock i färgskala vitt/beige/metallic)
happy face!


sen kommer kanske eddie hit på en fika,
trevligt värre.. kan nog komma att bli en kanonfredag!
update kommer! :)


//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0