söndag

o jag lånar in mig på min mammas dator! har inte fått något
bredband till lägenheten än så det blir svårt att blogga varje dag.

i helgen blev det lite party, i miniformat..
en granne (min syssling) hade fest i fredags
så jag o några tjejer satt hemma hos mig innan
o drack vin o babblade :)

sen igår så va vi först lite sega o slöa men
tillslut tog vi oss till fiket för att invänta resten av gänget,
vi blev 13st som tillsammans gick till nya pizzerian
Don Tomaso! Allas våran tomas är back in town, så
vi va ju tvugna att gynna lite :)

jag hann även med två promenader i solskenet
innan det vankades film/melodifestival-mys
hos syster emelie tillsammans med resten av brudsen.

idag, jaa jag startade dagen med att vara onyttig,
kanske inte såå farligt för jag åt bara en fjärdedels
smårgåstårtebit men ändå.. sen slängde jag resten o satte
mig i soffan o började läsa på min nya bok jag fick låna av
syrran..

en hemsk verklighetsbaserad bok, älskar sådana!

sen svirade jag om till mitt nya underställ från
newline o mina löpartights o grejer o stack ut o sprang,
.... till mölltorp! tanken var att köra intervaller men kände
att löpningen gick så bra så jag bestämde mig för att strunta i det.
(oundvikligt dock! fick gå vissa partier p.g.a ISHALKA)
men jag känner mig nöjd!





ikväll är jag bjuden en trappa ner, där min gammelmormor bor,
vi ska spela bingolotto o äta lite chips för hon gör det så sällan :)
MYS!



jaja nu ska jag ge mig för denna gång, längtar tills mitt eget bredband kommer så
jag kan blogga hemifrån :)


ha det fint, o bilder på min lägenhet kommer inom kort!
ska bara hänga upp mlite gardiner o hyllor o sånt :)


//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Nina

Va är det för bok ? :)

2011-03-06 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0