rökning

jag har inte rökat sen juli 2009..
det är en befrielse, att slippa lukta illa,
betala för något som förgiftar kroppen,
stå ute i kylan,...... you know what I mean?
Änna Kälsbårg in da haus! (BigBrother nicky sthlm-uttal)
MEN
MEN
MEN
MEN
i ca 4 dagar så har jag gått o lurat på hur jag ska kunna nyttja min
balle(läs balkong) på bästa sätt... röka.. japp!
där kom svaret, inget jag gjort, jag lovar men jag blir grymt
sugen på att börja bara för att kunna gå ut där lite oftare..
NEJ 

NEJ

NEJ
kommer icke ske, I PROMISE, är inte ens sugen
på smaken, utan bara själva "momentet"
måste komma på nåt annat som substitut..
FÖRSLAG?
hänga tvätten naken?
ha en go lördag era jävla lossers!
näe sköjja, ni är bäst! kul att så många hänger kvar
här trots uppdateringstörka ett tag!
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Rita

Fniss Ha en massa blommor som du är tvungen att gå ut o vattna, sätt dig o bara njut av solen.....

Kram

2011-03-12 @ 18:37:51
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0