i see you

jag lovar, jag ser er, jag ser att ni är många som i hopp
om ett nytt blogginlägg förgäves kikar in här varje dag!
jag skäms, jag har haft sååå mycket på jobbet samt
en hel del annat som tagit all min tid!
idag har jag exempelvis varit i skövde o shoppat,
precis som jag gjorde i fredags, uh, många tusingar som rök,,
men idag hittade jag ett par nya shorts, såååå tuffa,
hög midja med en massa knappar lite "pinup" style..
väldigt nöjd med min nya röv som gjorde sig väldans bra i dessa..
här ser ni själva!
what the fuck? en röv, ett arsle. vart har du varit lilla vän?
jag har saknat dig, HELA MITT LIV! hahahah
men välkommen, hoppas du stannar forever!
blev även en ny kaffebryggare (igen)
en sänghimmel, parfym, blommor, en vas,
sänghimmel, hyllpla, tavellist, lite mat,
en stooor glödlampa etc.. OH LORD!
helgen bestod av vinfest i fredags, lite after work
på huldas o sen idas brygga där man blev uppraggad
av både nya o gamla flammor haha!
tur att jag inte är så intresserad av sånt just nu annars
hade jag fått svårt att välja!
kanske är mitt nya arsle som lockar dessa karlar?
moahahah!
nepp, nu ska jag snart sova, men först lite träning som varje kväll.
en ny vecka hägrar o jag har tagit ledig på torsdag så då ska
det skruvas o grejas här hemma!!!
ha en bra vecka!
peace out!
//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0