götet!

japp, har först startat dagen med löpning varvat
med powerwalk, då vägen var isig bitvis!
påväg hem så hämtade jag ut paket på posten,
gick till systemet o handlade inför morgondagens
galejj o gbg o fort hem för att förbereda.. för...

sen kom elin, wilmer, jonna o minna på lite fika..
o nu har de åkt, jag har duschat,
röjjt undan efter wilmer framtåg :P
plockat fram lite lunchmat,
samt börjat packa för göteborgsresan!




det ska bli helt underbart att åka ner,
va ett tag sen nu o jag ser verkligen
fram emot att träffa en tjejliga o babbla,
smutta vin, äta gott o mysa!

LIVET LEKER!
sen tror jag även att jag kanske hinner med en fika
med en viss muskulös herre..
skulle va kul, kärt återseende efter typ 5år.. :)

men det vettitusan om jag hinner med!
tiden får utvisa detta faktum.

nu ska jag måla naglarna så jag har det gjort
o slänga i mig lite lunch för sen kommer min
syrra o hennes karl o plockar upp mig så ska vi ha
en myspysig fredag tillsammans..

(räkna med nåt smarrigt att knapra på också
då min syster eär matlagningsfreak o bagare)
alltid lika spännande att åka dit!
trots att man har sina duster med familj o syskon
ibland så älskar man dem ändå villkorslöst.

ha en härlig helg, solen skiner på mig, hoppas du också
får lite sol på dig!


KVINNOSTYRKA!

//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0