blooood

utan att nämna namn ( vet ej ens namnet på personen )
så måste jag citera vad en väninna berättat för mig
denhär tjejen o hennes pojkvän väntade barn,
o han klarade bara inte av att ligga med henne.
han tyckte det känder lite perverst så under hela
graviditeten så tackade han nej.
däremot några veckor efter förlossningen blev han
sugen som aldrig förr...
då säger den nyblivna mamman bara
-du tyckte det va perverst att sätta på mig
när jag va gravid.. Gå till kylen o sätt på en blodig
fläskkotlett så får du veta hur det skulle kännas att ligga med
mig just nu... DET är perverst..
KLOCKRENT sagt av den tjejen, mer sånt att förgylla vardagarna med :)
//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0