better or not

har haft en kalasdag på jobbet idag, som vanligt!
massor att göra o glada härliga kunder som ger en
hel drööös med energi :)
jobbade även över en skvätt vilket va superkul.
fixade o hjälpte min elev lite på traven!
det är mina förpliktelser som handledare!
har haft några halvt sömnlösa nätter ett tag nu,
sms-mys <3
o så påvägen till jobbet så mötte jag en riktig
hunk som vinkade på mig i sin jobbarbil mums..
mycket godbitar omkring mig, se men icke röra! hahaha!
i morgon jobbar jag 11-21 o det kommer garanterat bli en
lika bra dag som idag för jag vet att det kommer en drös
härliga kunder o förgyller den!
ska smått börja planera framtiden, har börjat lite smått
att planera inför semester o kommande kurser,
det smids även lite planer inför salongens kommande förnyelser!
spännande som tusan!
nu ska jag göra mina sista 25armhävningar sen krypa ner!
ha de fint kärt folk!
//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0