älsk

ååååh, nu, ett inlägg, TID :P

måste ju berätta om min underbara helg!
åkte till gbg i lördags o tog en rejäl reva på stan
med 6 liter vin i väskan.

jag skulle hälsa på min underbara vän sara,
(nykteristen utan körkort) NOT!
tog bussen ut till henne o där kom hon,
vacker som en sommardag o jag började nästan
gråta, ÄNTLIGEN!

vi gick in o öppnade varsin cider o satte upp
lite "väggord" o satte kort i ramarna på väggen!

sen började vi laga maten, jag stekte köttet
o sara planerade inför fördrinkarna..
en efter en så plingade de på dörren, brudsen!
alla var härliga o på gott humör o sara delade
ut varsitt uppdrag till alla som vi hade skrivit ihop
tidigare under dagen.

sen blev det GOD GOD GOD mat o vin, cider, öl...o
grannarna kom med jellyshots! herreguuud!

vi körde även ett spel som heter just tjejmiddag
o efter det körde vi våghals, då kom den, frågan
som satt som en smäck o jag o sara bara tittate på
varandra o brast ut i asgarv, för vi visste exakt vad
den andra tänkte när frågan lästes..

"vem är ditt livs sämsta älskare"
hahha jaa, mer än så behöver väl inte sägas!




så satt vi där till ett o en efter en så for tjejerna hem.
nöjda o lite fulla tog vi ett litet röjj innan vi slutligen
bestämde oss för att vi skulle krypa ner i bingen!


jag vaknade 07.00 med ont i magen, som jag gör såfort jag äter
något onyttigt nuförtiden, först började det med att jag inte kunde
käka pizza men nu kan jag fasen knappt käka något utan att magen
gör ont ont ont!


men jag somnade om o vaknade 09.00 av vackra sara som
kom o satte sig hos mig o vi pratade om allt som hänt i våra liv,
om våran gemensamma nämnare o om hur sjuk hela den soppan är.

sen blev det frukost o jag klippte sara innan jag tog bussen till tåget,
till bussen, till mamma... haha! O JAG VA SÅ NÖJD!

när jag åker ner nästa gång nu så ska ju självklart guldklimpen
få sig en rejäl kram, o så funderar vi på universeum, samt utekväll.
det får vi se, sara ska få långt hår i alla fall :)


hej svejs!

//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Ja det är helt otroligt hur livet kan bli ibland. Av denna vidriga soppa (vänligt sagt men...)kommer nåt så underbart! Hoppas Sara förstår hur mycket hon gjort för dej denna tid. Bara genom att vara den hon är!!! Är så underbart glad att det kunde komma något så gott ur allt detta elände. Ni borde ju tacka honom men... NEJ DET FÅR ALDRIG HÄNDA! Han är inte ens värd tanken.

2011-03-16 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0