06:30

Hade ställt klockan på 06:30 idag, lördag...
detta gjorde jag för att jag har börjat ÄLSKA
tidiga mornar!


gillar att sitta i soffan o käka frulle i lugn o ro
utan att behöva stressa runt för att komma till
jobbet i tid. vuxenpoäng?


nu har jag hunnit diska, plocka i ordning
o träna o kl 10:00 ska jag till jobbet,
ska göra lillsnärtan (eleven på min salong)
fin i håret.

Gammalt löshår ska bort o gammal färg ska bort.
MOT LJUSARE O LÄNGRE HÅR-TIDER!
kommer bli toppen! hoppas även att jag kan
få en lite färgklick i mitt huvud? :)


sitter o lyssnar på lillasysters spotify,
listan denna morgon går under namnet GLEE!
underbara röster!


jahopp, kanske även ska avslöja att ikväll
blire lite kalas, vin o gott att äta, MUMS!



//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0