guess who´s back..

äre nån som kikar in här fortfarande?
min statistik visar att ni faktiskt är ganska många som
kär här o spanar fortfarande.

jag har dock jobbar ihjäl mig så bloggen har fått prio NOLL,
ber om ursäkt för ni är väldigt många som tjattrat o velat ha mig tillbaka.
så, here I am...

jag har nämligen en massa stora grejer på G som kommer inträffa
(förvisso ganska långt kvar ännu) o inte helt 100%
men om mitt liv ser ut som idag ett tag till o inget
drastiskt händer så kommer ni verkligen kunna följa med
mig här på bloggen.!

idag äre söndag, jag skulle åkt till skövde med syster/svåger
o inhandlat lite dopgrejer samt kuddar till min säng, måste ha FLER! :)
men, precis när jag skulle gå ut genom dörrn så plingar telefonen
o jag fick en objuden men ack så välkommen fikagäst i sisådär 5 timmar.
haha!

sen blev det grillning med massa härligt folk hos mina grannar, mmm, jag grillade
kyckling! direkt efter det så cyklade vi gemensamt till byns biograf.
där fick vi oss många goa skratt!

nu är jag hemma igen efter lite eftersnack på bryggan.
i morgon äre måndag vilket betyder back to buisness!
känns kanon! ÄLSKAR VERKLIGEN MITT JOBB!


jaja nu är jag tillbaka, detta är en liten test men jag tror nog att jag kanske
stannar denna gång :)


vad tycker ni om det?

//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0