weekend

Fredag morgon. jag är ledig idag.
ska ut o promenera med lillasyster,
o mammas tre hundar. ska bli skönt.
sen ska jag traska hem till Elin lite senare.
vi ska umgås, käka varma mackor o kolla på Let´s dance..
gillar verkligen inte det programmet
men jag gillar Elin o hennes plutt Wilmer
så in i norden så jag skiter i vilket program
hon valde åt oss ikväll!
Jag har inte tagit mig ur sängen ännu,
vaknade med huvudvärk..
drömt massa stressiga drömmar hela natten.
Gillar inte att vakna med ont i skallen!
En promenad brukar ju dock avhjälpa problemet!
nästa vecka ska jag lotta ut min goodiebag..
så jag vill allt se lite mer aktivitet i kommentarerna
nu fram tills dess! :)
Jag kan ju avslöja att det är en sammanplockning av:
hårprylar, smycke (ritazdesign), o smink..
så kommenterar ni lite mer så kör vi min första utlottning nästa vecka!
tjingeling, hörs ikväll!
//MISS FUCKING FEJSBOK

Kommentarer
Postat av: Rita

Kommentera mera =)

Skämt åsido...blev hungrig när jag såg mackorna, ska nog ta mig lite måltidsersättning o en morot nu =)

Tacos ikväll!

Ha en bra helg, vännen!

Kramar

2011-01-14 @ 12:34:44
URL: http://ritazdesign.blogg.se/
Postat av: anna

kul med tävlingar! :)

2011-01-15 @ 21:59:35
URL: http://lowaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0