wednesday

hoppas att ni gillade gårdagens inlägg?
inte en enda kommentar,,,
Vill ni ha fortsättningen?
Ja ja i alla fall, idag ska jag till tibro o
träffa psykologen för första gången,
(vissa har ju sökt hjälp)(andra inte)
ska bli intressant o se om man kommer nånvart där..
har aldrig träffat nån förut men det blir nog jättebra!
Är allt lite nervöser... men jag får la dra min story
o se om det är nåt man behöver bearbeta..
Jag berättade ju väldigt sammandraget ca 2min,
om vad jag upplevt de senaste 3åren o
jag fick ju en tid redan drygt an vecka efter
trots alla köer hit o dit..
Jag kanske är ett PSYKfall...?!?!?
Precis som alla som upplevt honom..
Har lösenskyddat bloggen ett tag för jag vill att
så många som möjligt får chansen att läsa vad han gjort
innan nån anmäler mig för "förtal, kränkning" o sånt..
Man kanske känner sig kränkt efter att ha gjort sådant som vissa
gjort men man får fan stå fört i min värld...
Men det finns en fortsättning på min story brudar.. den är nog fan ännu värre,
ännu mer kränkande o allt vad det nu kan va..o där kommer jag vara BRUTALT
ärlig i mina beskrivningar... då varnas känsliga ögon..
waeh! duschen, here I come..!!
sen psykologen, sen jobb 15.30-22.00
gött när man kan välja sina öppettider!!
(dela gärna med er av lösenorden om nån vill ha, ha dock gärna lite
koll på vem du ger till, vill ju kunna skriva lite till innan jag blir anmäld som sagt)
Önskar er alla en Toppendag idag,
heter inte onsdag nåt i stil med mittwoch?
Mitt-vecka... bra ord...passande liksom!
Mina tankar är hos S o G idag också... lyckospark!
//miss fejsbok
min underbara hund allis!

Kommentarer
Postat av: Sara

S o G´s tankar är hos Dig med <3 Blev inget läkarbesök, Anna blev görsjuk natten till idag, o G blev sjuk nu på em.. Jobbigt, när man haft ångest för det, att behöva skjuta upp det... Hoppas att det gick bra hos psykologen, du är GRYM som har tagit tag i detta!! Det borde fler göra!! Anna är en som kvalificerar sig för lösen va ;)? En betrodd!

Pussokram Messar sen <3

2011-01-12 @ 16:06:16
Postat av: cecilia

fattar inte hur du hinner med allt, bloggar, jobbar, tränar, skriver, umgås, du har ju energi för tre.

2011-01-12 @ 21:56:37
Postat av: IdaK

älskar ditt avslut här

2011-01-12 @ 22:53:55
Postat av: mamma

du har en helt underbart söt o go hund men du har totalt missat det där med uppfostran!!! Hon är ju helt ordägligt olydig. Gör precis som hon vill. Hoppar på folk och slickar en i ansiktet. Sover i sängen UNDER TÄCKET!!! Kan inte vara ensam hemma nån längre stund och skäller på allt och alla. Gå en kurs!

2011-01-13 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0