Twilight!

Sitter nu i Karlsborg hos theres, tillsammans med sara o charlie också..
Nu blir det twilight-race.. jammi, EDWARD är ju bara "to die for"

Ska väl påbörja första filmen här o sen blire en sallad till lunch.
Nu äre bra med onyttigheter, skulle bara äta onyttigt under juldagarna,
sen utökade jag det till, fram till nyår..

Nu sitter jag här o IDAG blev de ändring..
men man måste ju får njuta lite av livet eller hur?!
Men det varken syns eller känns nogon skillnad i
fettmassa o vågen visar inget den heller, så jag
kanske klarade mig utan att bli fetare även denna jul..
förra året gick jag ju fan ner 4kg över jul..
sån tur hade jag inte i år.. haha!

MEN SKET JAG I DET?! JAPP :D

Som sagt, nu blire Twilight!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0