tisdag!

Puh, har haft svårt att sova inatt.. dels drömde jag en jäkla dröm
o så hade jag huvudvärk som drog ut på själva insomnandet...
o så plingade telefonen hela tiden (men det va dock bara mysigt)
sen vaknade jag vid 05.00 o hade huvudvärk igen... WTF?!?!

Nu har jag vaknat i alla fall... o ska alldeles strax
resa mig ur sängen o hyffsa te mig..

Idag är det tisdag, då kommer Evelina,
ska se om jag kan få en bild på oss i våra nya
arbetströjor :)

Blir nog kvar relativt sent på jobbet idag
tack vare sen leverans av löshår!
Tack för den nu får jag jobba över..
näe, i detta väder som varit så får man
ha lite överseende..

O så har jag ju beställt smink som har kommit,
det ska packas upp idag..


JUSTE jag har ju beställt en massa nytt från Nelly!
hoppas det kommer idag eller i morgon o att jag
hinner hem innan affärn stänger i så fall!!!
WIIIE, massa vårskor o en mysig, lång, sommarkofta!




Men snön den vräker ner nu... SATANEN PERKILLE!
jag som hade tänk att på allvar börja dra fram
vårjackorna!!

Har spanat in syrrans skinnjacka med lite roliga
detaljer.. kul nu när man kan ha hennes kläder..
höhö.. utnyttjas till fullo så länge jag bor hos mamma nu... :)

Nån som vet en lght som blir ledig snart?
Jag söker en etta eller tvåa, helst hyresrätt..
ni kan la slå en plingelura i så fall :)


//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0