tisdag and i love it

Tisdag är här!
trevligt måste jag ändå tycka, måndagen har passerat i vanlig ordning
o idag fick jag ett superviktigt o jätteroligt samtal som väckte mig!!

Ska iväg på möte framöver med en person som ska hjälpa
mig med boken!
Han kan allt om självbiografier o är en känd profil..
men mer info om det när det närmar sig..
jag måste hinna skriva lite mer,
kommer bli en kanonbok!!


Tack allihopa för era kommentarer!! Jag stiger som tusan o får en massa
glada mail nu när min blogg är så populär,
att så mnga vill läsa om mitt liv... :)

O till er alla som skriver mail om era historier ni upplevt,
jag vet verkligen vad ni går/gått igenom!!
O jag fick tipset om att börja blogga om det vilket verkligen har
hjälpt mig att bearbeta lite av det jag fått vara med om.!
Jag råder er verkligen att göra detsamma,, för man ska aldirg
knipa tyst om sanningen, o ni behöver inte vara snälla mot
de som sårat/svikit/bedragit er, UT MED DET BARA! sen känns det faktiskt bättre!
O det vet ju alla att jag gör här i MIN blogg :)

Tänk vad facebook har förändrat mitt liv, får dryga två år sen gjorde jag slut med
en kille som ljög om hela sitt liv, sitt jobb, sitt dåvarande ex, sin familj osv..
Då skrev jag inget om det på fejsbook..
då skrev man ju nästan aldrig något på fejjan men nu när man skriver allt där,
(fasen nästan när man går på toaletten) så är det ju uppenbart att man skriver ALLT :)

jaja nu ska jag iväg till jobbet här! ska bli en rolig tisdag !!


//MISS FEJSBOK (bra smeknamn va? fick det av mitt ex) thanks!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du Anna hur klarade man sina liv före fb tid... förstår hur du menar såklart:)

det är ju KANON att du hittat ett sätt att "läka såren" efter en fruktansvärd jultid. hur man väljer att tackla svåra saker är ju väldigt olika och det enda viktiga är att man kan må bättre och komma hel ut på "andra sidan". är ju gald o stolt över att du mitt i denna soppa orkar bry dej om andra som behöver det också!

BLOGGA PÅ

2011-01-11 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0