sunrise

onsdag morgon.
Har hunnit med en hel del..
varit i skövde o handlat färg o blekning,
varit på salongen o lämnat ev det, samt köpt en
semla till mamma på huldas..

vidare till affären i mölltorp,
hämta ut ett paket o tanka..

hem igen, prova kläderna...
o jag drog fram mina jenasshorts
som jag köpte i somras...
SWEET MOTHER OF CRIST!
det va en upplevelse som jag kan
leva på en vecka..

man inser ju liksom inte hur tunner
man blivit förrens man testar kläder...
LORDIE., haha jaja, det får bli ett par
nya jeansshorts till sommarn helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va en GOOOD semla, mums! Tack för den:) Nu börjar du väl kanske förstå varför vi tycker att du är så smal!!!!! /mamma

2011-01-26 @ 12:14:35
Postat av: theres

hur gör duuuu, ge mig lite utav din kämparglöd så ja också kan rasa ett par kilo ;)

2011-01-26 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0