sundej, bluddy sundej

Söndag igen, o idag händer det grejer!
Idag ska min familj o alla respektive
åka skridskor med vår kusin Thea..

Vi ska tydligen fika ute o ha en riktig mysdag!
(bilder kommer)

Ska bli skönt med en utedag även idag,
det mår man ju verkligen såå himla bra av!

Jag har en fullproppad vecka att gå till mötes
men har dock sparat min vanliga lediga fredag
för att kunna hitta på något roligt, en utflykt eller
liknande..

Ikväll ska jag klicka hem lite nya kläder,
fasen jag beställde från H&M för längesen
men de kläderna får man väl aldrig se..
de kommer ju till min gamla adress...

Jaja, nu blir väl en liten frukost,
mild vaniljyogurt lätt, o en knäckemacka!
lyxfrulle på en söndag!

önskar er en lyckad söndag, strunta
i er söndagsångest, köp en bingolott!!


//miss fejsbok




Kommentarer
Postat av: Rita

Låter jättemysigt, skridskor o ute-fika!

Söndagsångest - vem har det? Jag skall ju till frissan i morrn ;-)

2011-01-23 @ 12:42:38
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0