sömn?

En bristvara numer..
Sårad när jag somnar o sårad när jag vaknar..
en nu kanske jag kan ha tur efter att ha sovit ca 3timmar/dygn sista tiden..
Denna vecka bjuder i alla fall på lite av varje, o det är endast roliga saker
som får mig att tänka på annat..
Bio i Skara av alla ställen..
o funderar på att kanske hinna med en tripp till gbg
nu när jag är ledig.. man får ju passa på :)
Är även väldigt påväg att flytta igen, tillbaka till skövde.
ska bli skönt med något eget faktiskt.
Det blir första gången i mitt liv som jag ska bo ensam,
men det blir nog nyttigt, då kanske man inte kastar sig in
i saker utan att tänka..
Har börjat andas igen, finna lugnet, lite i alla fall.. ska försöka släppa ilskan
trots att det är svårt.. Hjärtat säger en sak o hjärnan en helt annan...
På fredag är jag bjuden på fest, har inte druckit sen 11/12..orkar inte, vågar inte.. är rädd att bryta ihop totalt..
men kanske är redo tills på fredag.. får se..
Godnatt alla mina kära läsare, jag följer allt min statistik på bloggen!
Ni är många :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0