sommar

i år har jag bestämt att jag ska köpa en bikini som jag gillar.
jag tänker strunta i om den passar eller ej..!!
Hoppas ju självklart dock på att jag har fått förminska mina
onions tills dess så att jag verkligen kan gå i en bikini som jag gillar
o inte behöva leta ihjäl mig..
har alltid köpt största storleken på halens..
men då måste den bara i två delar, då trosorna
behöver vara strlk.38.. o överdelen strlk.46/48
o så måste överdelen ha knytsnören annars blir den för stor
runt om..
O alla dessa somrar med katalogens största storlek
så har mina juveler lyckats smita ändå...
tittut både här o där.. det gäller att inta "solpositionen"
o stanna i den.. haha..
för mycket rörelse kan skapa förödande konsekvenser..
tyckte jag hade hittat en bra förra året men nej...
den satt inte som den skulle o de va nån jädra
dyna i överdelen som körvade sig hela tiden... GAH!
Men i år blire annat! Snygg, skön Bikini, eller ska man kanske
satsa på en het baddräkt?
Hur ska ni göra i denna djungel? nån som har något bra tips
på vart man kan hitta lite fina badkläder?
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är förälskad i bikinin från hm längsdt ner! har redan bestämt mig för den och hoppas den är lika fin som den ser ut på bilden! :)

2011-01-16 @ 14:39:45
URL: http://malinpaulssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0