sometimes it´s such pain in the ass..

känner mig klöven, ena stunden så ledsen, låg o sårbar..
andra stunden glad, lycklig o väldigt stark..
just nu känns det roligt, livet har så mycket att erbjuda o jag står
vid kanten av min framtid o snart hoppar jag...
ska nu dra mig mot karlsborg till min äldsta syster
där det tydligen skulle bjudas på en köpp!
på hemvägen ska jag in till min bäbis, salongen,
o ta tag i lite inventering o städning så jenny får
komma tillbaka till en skinande ren salong :)
efter det kommer emelie o stein hit o bjuder
på varma mackor ikväll.. mumsigt värre,,,
borde dock röra lite mer på mig än jag gjort
det sista nu.. men det får bli framöver för jag är så
in ii norden förkyld nu...
krya på mig själv nu..
Precis.................just....................nu..................känns....................det....................lite...................bra
(pain in someones ass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0