sen kväll (med luuk)

Shit, minns ni det programmet?
var ganska tråkigt vad jag kan komma ihåg..
eller så va jag bara för liten för den typen av program..
Jaja, inte det jag skulle skriva om nu..
jag tänkte skriva att
TACKSOMFAN alla ni som lagt manken te!
Ni är många som vill ha min goodiebag men bara en
som kan få den.. i morgon avslöjar jag vem!
Kommer garanterat lotta ut eller ha tävlingar
igen där ni kan få o vinna finfina grejer!
Idag har annars dagen varit jättebra!
jobbade ju kvällspasset o det var en massa
härliga kunder som vanligt!
Jag tycker mig kunna ana vårkänslor..
hmm.. det känns liksom att det hänt något
med ljuset ute.. härligt i alla fall..
VÄLKOMMEN KÄRA O EFTERLÄNGTADE VÅR!
saknar min skinnjacka..
Jag avslutade min kväll hos syster therese,
där fick jag en hemlagad hamburgade..
OH LORD! hon gör så goa nötfärsbörgers.. jammi..
Nu ligger jag här hemma i sängen o inväntar sömn..
tror o hoppas de ska gå bra ikväll,
innan tankar o hjärnspöken hinner hit..
Men det känns som ångesten är påväg bort
faktiskt.. det kändes så kul på jobbet idag
o jag tror att det faktiskt fick mig att må bättre :)
Det är så skönt o även roligt
att så många kommer fram o ger en styrkekram
i affären, eller bara frågar hur det går..
sms med en styrkekram..
JAG UPPSKATTAR DET VERKLIGEN <3
//miss fejsbok
här är jag! en testsminkning som "läskig docka" halloween -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0