saturday day live

Lördag igen, skönt, hade en toppenkväll igår!
Eller hela dagen egentligen, va ju på Balthazar
med lilla Thea först, det är ett exprimentställe kan man säga..
Liknar exprimentum som låg i Allingsås för några år sedan.
Man få testa att göra stora såpbubblor o snickra,
cykla så att en julgran lyser osv..

Det va nog lika kul för mig o syrran som det va för Thea!
Man får aldrig släppa barnasinnet!

Idag vet jag inte exakt vad som sker,
måste tillbaka till edman, där min väska står kvar
innehållande allt mitt smink o lite kläder o så..
Skönt för honom att jag va snäll att städa,
plocka in all disk i diskmaskinen o dammsuga
redan igår kväll.. :)
så snäll man är haha!

Är bjuden till ThereseL ikväll o se på film,
är även bjuden på fest hos på samma ställe som igår
o min mor fråga om vi skulle käka lite kex o ost...

Blir ett tufft val ikväll...
men fest idag igen känns sädår, då kör jag nog isåfall..

Jaja, jag kan ju välja senare.. nu ska jag bara ta det lite lugnt :)

Tack alla läsare för att ni läser o kommenterar så bra!
Det får ju min blogg att bara växa o bli större..

//miss fejsbok
en bild från balthazar, såndär greenscreen...
en bild till, ihop med söt-Thea!!




Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej anna. nu vill vi läsa om vad som är inne på hårfronten. och om det går att färga håret när man har i extensions, det har blivit utväxt i botten. och så får du gärna skriva lite tips om hår och smink. det skulle jag tycka vara roligt att läsa.

2011-01-08 @ 19:52:52
Postat av: mamma

Ja visst är det tur att du har en lillkusin att skylla på när barnasinnet sätter åt!!! och inte lätt att va så eftertraktad en lördagskväll...

mätt blev du ju i alla fall!

2011-01-09 @ 10:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0