saturday baby

Dagen går i kärlens tecken,
jag skuttar runt, trivs med allt..
Hade en myskväll igår också o smaskade
på lite godis..


Idag har jag redan hunnit handla ett köksbord,
8 superfina glas, en hallbänk o en kavaj!

Jag har ju min matsalsgrupp men den
ska inte stå i mitt nya kök sen!

Har precis målat naglarna i mitt nya lack,
mavala-daring pink (köpt på MIAS)
riktigt vårsnyggt på fingrarna!



Så ska slänga mig in i duschen senare
o sedan på med lite make, o mitt nya läppglans!
också köpt på MIAS, vet ej märket men det
kostade 40:- o smakar fruktigt, i en härlig
lite aprikos färg, VÅR/SOMMAR!!!!!


Nu kom ett tillskott till tjejligan, thereseL,
vi ska äta mat tillsammans :)

Ska ta tag i dagen ordentligt nu o fixa en
bra outfit inför kvällen så är jag redo sen!

Ha en kanonlördag för det tänker jag ha!


//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0