pirr pirr pirr

måste erkänna att jag har ett pirr inom mig..
vet inte alls vad det betyder men jag tror det
är min livslust som pirrar..
börjar ta mig lite framåt o livet känns kul igen!
det pirrar liksom inte av ångest längre utan
av förväntan.. av spänning... livet har så mycket att
ge mig o jag vill inte missa chanserna!!
det kanske är våren som börjar visa sig o ger
detdär extra pirret.. jag vill förnya mig..
kanske ska göra håret nån nyans ljusare?
ska beställa lite nya kläder ikväll,
det är alltid kul, o skor.. har redan klickat
i allt jag ska köpa, väntar bara på att lillsyrran
ska fylla i vad hon vill ha innan jag lägger en order..
uhu,,,, pirret stegrar sig nu.. kanske är det för att syrran
har en bäbis i magen som snart kikar ut?
Finns mycket positivt omkring mig just nu..
kul att bara få sms ibland ;)
längtar till sommarkvällarna, grillning o kvällsdopp..
njutning på hög nivå.. i sommar ska man kanske vara lite
ledig också för omväxlings skull...
Vad ger di detdär pirret i magen?
//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0