nej tack!

uuuh, har varit iväg o spanat in lägenheterna nu,.
INGEN som föll mig i smaken.. så jag avvaktar väl ett tag..
Tänker inte flytta om jag inte hittar "den"
för flytta är bannemej det trööökigaste jag vet!
Varmt på sommarn, Halkigt o kallt på vintern
o blött på hösten.... näe.. jag ligger lågt..
Så nu vet alla det :)
Nu blire lite "minimiddag/lunch" ( vi slog våra kloka samman )
lillasyster gör små minipizzor.. mumsigt värre..
men ska allt ta en liten tugga för ikväll ska jag
ju ut å käka o då vill man ju få valuta för pengarna hahaha!!
Kram
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: johanna

hur stor lägenhet är du ute efter? för ja bor på kärleksstigen och dom håller på att renovera en lägenhet /bygger ny/, som är renoverad från grunden den är skit fin och bra planlösning!!!

2011-01-15 @ 15:03:37
Postat av: Anonym

Hoppas du hade en trevlig kväll och åt något riktigt GÖTT!

2011-01-16 @ 06:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0