my own place

snön rasar ner från taken,
o jag är nyvaken...
Saturday!
Det gillas väldigt mycket för idag händer det grejer!
Väntar just nu på att hyresvärden ska höra av sig så
jag kan åka o kika på några lägenheter..
Det va 2st ettor o 2st treor :)
Storleken spelar mig inte så stor roll..
ettor är ju väldigt mysiga tycker jag..
men en trea med öppen spis också ;)
Man kan ju visserligen ändå bara va i ett rum åt gången.
Sedan efter det ska jag åka hem o styla till mig ordentligt,
för ikväll ska jag, Elin o Lina åka in till Skövde o käka..
lina har bokat bord åt oss o det ska bli väldigt kul att träffa
henne igen, alltför längesen nu!
Behöver dock införskaffa en soffa, vill ha en vit eller beige..
o en säng, har en 90säng som jag kan få av syrran men det
känns lite litet.. skulle sitta fint med 1.20 :) om det blir en etta, annars dubbelsäng!
Nån som har/känner någon som vill bli av med något av detta?
En TV ska inhandlas också... nån platt variant.. en vit skulle vara fint...
får se vad det blir, minst 42´ känns väl smartast nu för de har ju blitt
så nedrans billigt med teknik...
//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0