monday

Idag är det måndag, första dagen på en ny vecka.
Jag ska alldeles strax åka till jobbet, idag börjar jag
09.30 o jobbar ensam.. Jennys lediga dag :)
Men jag hänger inte läpp för det, lillsyrran hänger med,
hon är ju arbetslös fram tills storasyster föder o har därför
inte mycket att göra på dagarna. Det passar mig utmärkt,
för då blir det städat o fint i salongen :P
Har sovit dåligt idag, somnade sent o vaknade för tidigt
med en orolig natts söm där emellan..
Vill tänka bort ångesten men vafan ska man göra när
den smyger sig in i mina drömmar?
Blir så trött, vill så gärna släppa allt o gå vidare
men min kropp/hjärna vill något annat..
Tur att jag är ledig på torsdag! Då ska jag
se till att hitta på något roligt, en utflykt kanske?
Det återstår att se.
Hoppas att alla ni läsare får en kalasmåndag i alla fall.
Önskar att ni alla är friska o era närmsta mår bra.
då får jag tacka för mig, på återseende.
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: mamma

Väntar på tjejkvällen för oss "vuxna" Du har väl inte gett upp hoppet om oss...

2011-01-17 @ 18:40:25
Postat av: cecilia

vad är det för filmstjärna på bilden?

2011-01-18 @ 17:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0