monday morning

haft en kalasdag på jobbet idag!
jobbat som en gnu o promenerat
på min lunch.. bra dag med andra ord!


skrev ett helt inlägg på mobilen som jag
skickade tillsammans med bilden tidigare
idag.. men den texten stannade tydligen
i min telefon!

har precis duschat av mig dagens skörd av hår
o ska snart föna i ordning håret samt smörja in min
kropp i min nya kräm


Body Lotion med doft av persika
Alpnaering-säljs av min mamma

Det är ju även tack vare mammas
Nahrovit - proteinshake
som jag blivit så smaler.. iaf delvis..
är extrapris just nu så kika in på salongen
om du är intresserad så har jag info där!

ett tips till när det gäller viktminskning;
blir ihop en en idiot, ge allt, bli sviken.... då rinner det av dig!




Natti my friends!
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: theres

tror inte ja ska prova den dieten iaf :P

2011-01-31 @ 21:36:35
Postat av: theres

tror inte ja ska prova den dieten hörru ;) haha.

2011-01-31 @ 21:38:50
Postat av: mamma

Tack för reklamen:) Håll er till Nahrovit inte resten av tipset.../mamma

2011-02-01 @ 11:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0