Måndag

Idag är det måndag.
Skönt.
Jag är ledig.
Fick ta bort min msn-konverastion som låg i mitt inlägg
"lördagsfrustration"
NÅGON anmälde det...haha
Först fick jag en kommentar, i stil med
"lev ditt eget liv igen o sluta förstör hans"
vem har förstört vems liv?
han förstörde väl sitt eget också då, för han har ju gjort detta
som jag skrivit ut.. stå fört istället..
sen blev mitt inlägg anmält..
men det gör inte så mkt, dels va det ju ett gammalt inlägg
o dels var det 783 pers som hade hunnit läsa det redan
så mitt budskap hade nått ut ganska bra ändå.


I höstas började jag skriva på min kommande bok..
den kommer handla om mitt tidiagare förhållande med L,
nu har jag ett stoooort kapitel till att fylla boken med.
Jag har kontaktat 7olika bokförlag o fått svar av några
att de är intresserade!!
Spännande va?!

Puss o kram allesammans //Miss Fejsbok







Kommentarer
Postat av: pernilla

spännande med en bok=)

2011-01-03 @ 10:48:33
URL: http://pernisblogg.blogspot.com/
Postat av: chrille

dra mig vad de ska va synd om dig hela tin.

2011-01-03 @ 20:08:30
Postat av: Anonym

konstigt att det ska vara en kille som skriver så. eller inte. bry dig inte om det Anna!!

2011-01-04 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0