lördagsfrustration.

Är så frustrerad, det är ordet som passar in bäst på mitt dagliga tillstånd.
Blir så förbannad när jag vet sanningen o har bevis för saker men T berättar
sin version o alla i hans närhet sväljer den med hull o hår..
Skriver jag ut för mycket på fb så är det jag som är störd.. o det har JAG fått ta en massa
skit för..eh, det han gjorde på datorn då? Blir det "mindre fel" bara för att jag i väldigt
förmildrande version skriver ut på fb att T är ett as?!?!
Blir så arg på folk som bara ser till sin närmstes bästa, dagen innan detta kom fram så
va jag världens bäste flickvän till deras son/bror.. men sen blev hela den familjen som förbytt.
"-Vi har aldrig sett T såhär glad o lycklig som tillsammans med dig"
"-Han har aldrig vart med så mycket som nu"
ok, men sen får de höra vad han gjort.. (hans version)
o då är alla arga på mig för att jag skrev att han va ett as på fb..
DET HAR HAN JU VART!!
o när jag hämtade mina saker så satt hans mamma, pappa o syster där o va arga på MIG!?
De va arga för att jag tog ALLT
men han hade redan packat typ allt åt mig..
o sen sa han ju inte ens emot mig när jag tog sakerna (för han visste att de var mina)
när han o jag kom undan från de andra bad han om ursäkt för hur hans familj uppträdde
mot mig o att han visste att jag skulle ha det som va "mitt"..
Så kläckte jag nåt i stil med
-men T, ska jag behöva stå här o må dåligt? det är ju du som runkat i webcam, o vart besatt av porr!
då svarar hans mamma mig
-Anna, alla killar runkar, det fattar du väl?!
ööööh, jo det fattar jag men om hon visste det han berättat för mig..
att han bli kåt på feta, skitiga 60åriga kärringar som gör vidriga saker kanske det skulle låta annorlunda?
eller att han inte äter på dagarna för han hellre runkar o chattar med andra tjejer..
sen får jag komma hem o tycka synd om hans sömnsvårigheter o laga hans jävla mat?!
o städa o göra allt för att han har svårt att sova..
nu har han erkänt att det va för att han satt vid datorn hela tiden..
o det blev bara värre efter vår förlovning..
han har ju uppenbarligen problem den killen..
men det kanske man inte kan tycka om sin egen familj..
JAG GJORDE FAN INGET FEL I ALLA FALL..
Men ingen i hans familj har visat att de tycker hans beteende är fel..
säger inte att de måste stå på min sida men de har inte ens skrivit ett enkelt sms
o tackat för juklapparna jag köpt till deras barn, eller att, typ det va fel det han gjorde
men han är min bror/son o vi tar hans parti.. eller frågat hur jag mår.. jag va ju en del i deras
familj några dagar tidigare,...

vad skulle jag har skrivit på fb då..
att kärleken tog slut?
att vi gled isär?
för folk skulle ju undra vad som hänt efter att mitt underbara
liv tillsammans med världens bästa kille bara tog slut..
har jag inte då rätt att skriva ut vad han gjort?
ska han inte stå för det?
det jag har skrivit ut på fb är sååå milt beskrivet att många
tycker jag vart försnäll mot det aset..
Anna säger:
äntligen
vad har du gjort elle?!
torbjörn säger:
jag råkade somna
Anna säger:
ok, tänk om man kunde det så lätt..
torbjörn säger:
jag vet inte vad jag ska säga men jag är så lessen över att jag gjort dig så illa
Anna säger:
jag med..
så jävla sjukt av dig att sitta dygnet runt o skylla på att du är trött.. vad tror du jag har vart?!?! men du får flirta hela dagarna medans jag får se till att du får mat
o detdär med att det va så nyss med runkningen o att du t.o.m tog av dig ringen... FY FAN
mitt hjärta brister
torbjörn säger:
ja vet  önskar att jag hade det ogjort
Anna säger:
så sa alltid linus också
torbjörn säger:
förlåt
Anna säger:
lätt att säga nu, jag är redan förstörd liksom.. du har gjirt detta under halva vårt förhållande
men det  kanske va lätt när du inte ens vart kär i mig
torbjörn säger:
du är fantastisk och jag vet att jag är en idiot
Anna säger:
kalla det inte tidsfördriv, det är besatthet
sök hjälp
snabbt!
varför i helvete vill man göra så mot en fantastisk tjej?!
torbjörn säger:
ja vet inte....jag fattar inte dte heller
Anna säger:
näe.. men du skadade mig mer än linus nånsin gjorde..
du borde kutat efter mig när jag gick till bilen
inte ens de liksom..
torbjörn säger:
men jag är lessen jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag ville bara krama dig men jag vågade inte
Anna säger:
ok..
du kan väl skriva till tong då så får du sällskap
torbjörn säger:
jag har raderat allt
Anna säger:
lusten kanske faller på
synd att du raderat allt då..
ååååå
jag är såååå jävla ledsen o arg
torbjörn säger:
jag vill inte hålla på med det mer
ja vill aldrig göra dig mer illa
Anna säger:
näe men frågan är om du inte redan gjort det tillräckligt.. min hjärna går på högvarv..
torbjörn säger:
jag förstår det....förlåt
Anna säger:
förlåt känns så jävla futtigt nu asså..
torbjörn säger:
jag vet
Anna säger:
om du inte ens kan se till att städa o äta varje dag p.g.a detta så behöver du verkligen hjälp
torbjörn säger:
jag behöver nog det
Anna säger:
stadler skrev ett mail till mig att han led med mig o han kände sig också så jävla lurad, o så skicka hen en massa styrkekramar..
han är nog arg på dig med
torbjörn säger:
ja jag vet att jag är en idiot så jag är värd att förlora en del vänner nu
Anna säger:
mmmmm faktiskt
torbjörn säger:
finns ingen som accepterar det jag gjort och det är jag medveten om
Anna säger:
hoppas det var värt det
torbjörn säger:
ne det är det inte
Anna säger:
tydligen eftersom det pågått så länge, o att du trär av din ring, o att du betalar pengar... o sen kommer jag hem,, men du får fan inte ens skuldkänslor nog att tala om det för mig
torbjörn säger:
jag skäms som fan ju
Anna säger:
mm men du kan slänga reglerna för jag kommer inte tillbaka känner jag.. jag är för skadad nu,,
torbjörn säger:
förlåt
Anna säger:
jag skiter i dina jävla förlåt!! du borde stå här utanför dygnet runt o lipa.. krypa runt o ha panik
torbjörn säger:
fan jag ångrar mig.....jag har panik redan
Anna säger:
jag ångrar att jag nånsin svara på ditt första mail..
torbjörn säger:
jag förstår det
Anna säger:
känns skit, jag kommer med öppna kort från dag 1.. o vad fan fick jag för det?!?!??!
SKIT!
du är ett svin o förtjänar inte ens din egen son
ännu mindre en tjej
jag är så jävla knäckt
torbjörn säger:
jag förstår det...jag förtjänar inget
Anna säger:
näe..
torbjörn säger:
jag ber om ursäkt
Anna säger:
inte ens ett nät-ragg
ursäkten godtages ej
torbjörn säger:
ja vet
Anna säger:
hur fan har du kunnat se mig i ögonen sista tiden.. fattar inte att du inte mått dåligt..
det är ännu sjukare
torbjörn säger:
ja det är sjukr att jag gjort detta mot dig och jag vet att du aldrik kommer förlåta mig men jag vet inte vad jag ska göra för att be om ursäkt och säga förlåt
Anna säger:
nä för det går inte säga förlåt när man gjort så många dumma saker under så lång tid..
o inte ens tänkt att nånsin berätta nåt, utan låta sin tjej gå ovetandes
medans du onanerar ihop med andra
torbjörn säger:
ne det är så dumt av mig....jag vet nog inte riktigt vem jag själv är...jag är helt störd
Anna säger:
jaa det är du verkligen
minst sagt
torbjörn säger:
mm
Anna säger:
du la aldrig ens av med detdär,,, du har gjort det hela tiden
torbjörn säger:
ne det har jag inte...
Anna säger:
joo
jag vet det
torbjörn säger:
men jag har ju inte det....förlåt
Anna säger:
spelar ingen roll ändå,,, du kan leva ensam resten av ditt liv o sitta o runka o betala om du vill knulla
när du visste hela tiden vad jag gått igenom, du borde gjirt slut innan du började med detta igen
torbjörn säger:
finns det inget jag kan göra nu?
Anna säger:
vadå göra nu?
torbjörn säger:
för att rädda upp lite av detta jag ställt till med?
Anna säger:
gå på min begravning
torbjörn säger:
neeeeeeeeeeee
då är det bättre om jag förvinner
du ska inte behöva ge upp för jag vart en idiot
Anna säger:
joo, för det handlar inte om dig längre.. det handlar om att jag inte orkar med detta igen
torbjörn säger:
men det finns nog ongenmer som e så störd som ja
förlåt
Anna säger:
joo uppenbarligen är det bara såna jag lyckas hitta
torbjörn säger:
ja men du får inte ge upp
Anna säger:
skit samma.. jag är knäckt just nu o måste sova för att ens orka ta mig ur sängen i morgon...
du är ett sånt jävla as som gör såhär
torbjörn säger:
ja jag är hemst lessen
förlåt
Anna säger:
vi hörs! hör aav dig när du har ett nummer
torbjörn säger:
ok...jag vet att du inte kommer att få sova nu å jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag tycker så synd om dig. Jag tycker om dig så ju åååååååå
förlåt
Anna säger:
SOV så gott! eller runka eller vad du nu vill... själv ska jag gråta hela natten o undra vad jag gjorde för att förtjäna detta
torbjörn säger:
du har inte gjort något fel...
du har vart fantastisk
jävla skit att jag kan vara så dum mot dig
sov så gott du bara kan nu även om du har det hemst
Anna säger:
sova gott? jag försöker få en halvtimmes sömn så jag kan jobba..
du verkar ju inte ha några problem med sånt längre
torbjörn säger:
jooo
jag vet inte hur jag ska göra för att rädda upp detta
Anna säger:
skit samma jag orkar inte prata med idag.. är så jävla ledsen o förbannad...
det vet inte jag heller torbjörn
uppfinn en tidsmaskin
torbjörn säger:
om det vore så enkelt så ahde jag gjort det...jag tycker ju om dig såååå
förlåt igen
Anna säger:
jag får fundera på allt ett tag
torbjörn säger:
ja det förstår ja....
Anna säger:
men håll dig vid msn så mkt du kan tills du har telefon
torbjörn säger:
ok
Anna säger:
hejdå
torbjörn säger:
hej då...kramar
Anna säger:
vet du varför det inte går att rädda?!
för man gör inte sånthär om man är normal så då behöver man aldrig rädda sånna situationer
torbjörn säger:
för att jag gjortr dig så illa och att du aldrig kommer lita på mig mer
nu har jag tagit bort min facebook och bett dem avsluta mitt konto helt. Jag vill göra allt bättre nu...jag förmodar att det är för sen
Anna säger:
skaffa hjälp till o börja med, sen får vi se hur allt blir, jag vet fan ingenting just nu
vill bara gå o dö
torbjörn säger:
jag förstår att du mår dåligt men du får inte dö
Anna säger:
nejje jag kommer inte dö för helvete
torbjörn säger:
du är värd så mycke mer...fårlåt att jag sårat dig så väldigt mycke
Anna säger:
det är försent nu med förlåt... du visste hela tiden hur ledsen jag vart efter linus, så gör du EXAKT samma sak!
torbjörn säger:
ja vet
Anna säger:
helt overkligt i min värld.. linus fattade inte vad han gjorde men det har du fattat hela tiden..
o kramat om mig efter jobbet när du precis suttit hela dagen o gjort detta
t.o.m ringt medans du mailat med dem
inte ens då lägger du ner sidorna.. inte förrens jag kommer på dig
torbjörn säger:
jag är en hemsk kille...jag vet det. Hur ska jag kunna göra allt bättre
Anna säger:
dååå
då blir det såå synd om dig
varför blev du ens ihop med mig om du visste att du hade dessa egenskaper liksom
torbjörn säger:
det är inte synd om mig...jag är inte värd ett skit och det vet ja
jag vet inte varför jag gjors så...vill aldrig göra om detta
Anna säger:
ok om det hade hänt en gång, men 4 månader asså... det är halva vårt förhållande liksom
vilken jävla lögn jag levt i..
du har haft såå många chanser att ta bort sidan
torbjörn säger:
jag ber sååå mycke om ursäkt
Anna säger:
mm
torbjörn säger:
jag ska söka hjälp
Anna säger:
gör det i morgon
torbjörn säger:
aaaa
Anna säger:
msn tog du aldrig ens bort dina kontakter på... du kunde väl ha dragit dig ur vårt föthållande i början o låtit mig slippa dethär när du inte ens va kär i mig
på msn har du chattat med tjejer under hela vårt förhållande liksom
torbjörn säger:
jag tog bort dem men sen dök allt upp på macen igen...jag är lessen vad jag har gjort dig
vill aldrig göra om det igen och jag ger dig mina datorer och tillgång till allt
Anna säger:
ok o då kunde du inte hålla dig elle? jag har inte ens loggat in på msn förrens nu i november
jag vet inte ett skit just nu.. har bara andnöd o ont i magen, hjärtat dunkar o huvet värker...
torbjörn säger:
jag lider med dig...men jag vet att det betyder noll men jag säger det ändå. Du är en fantastisk tjej och förkänar det bästa
jag ringer vårdcentralen imorgon
Anna säger:
ok gör så..
torbjörn säger:
ja
såhär får jag inte göra mer
Anna säger:
hade du låtit bli så hade jag vart glad fortfarande o kunnat föreställa mig en trevlig jul..
jag hade litat på dig
hade aldrig behövt oroa mig
men nu har det var så sjukt mycket du gjort så jag vet inte vart jag ska börja i min hjärna
tror att jag också behöver söka hjälp efter dethär
torbjörn säger:
ne jag vet att jag är sjuk i huvudet
Anna säger:
du lider med mig?
jag lider AV di
g
torbjörn säger:
jag är så bedrövad för det
jag är inte värd nått
Anna säger:
du visa inte ett skit när jag va hos dig.. helt känslolös
torbjörn säger:
jag är knäckt för vad jag gjort
Anna säger:
vet inte vad jag ska tro längre, trodde bara det bästa om dig men det känns som jag pratar med en helt annan person nu..
torbjörn säger:
jag förstår det
Anna säger:
fan vad du har haft bra strategi.. jag har inte anat nåt
torbjörn säger:
förlåt
Anna säger:
smart drag där med lösenorden
torbjörn säger:
jag vill inte göra dig mer illa....ååååå
Anna säger:
du har gjort mig så jävla illa ska du veta.. vet inte ens om det går att såra en människa mer än såhär
torbjörn säger:
neeee förlåt
Anna säger:
varför höll du på med allt detta sålänge då?
du vet ju att ingen accepterar sånt..
borde du inte slutat direkt liksom
torbjörn säger:
jag vet inte...jag jag skulle ha gjort det
Anna säger:
men det gjorde du inte, du va så besatt att du glömde äta.. juste din FÄSTMÖ lagade mat när hon kom hem efter jobbet
till en sovande utmattad kille
torbjörn säger:
jag e hemsk
Anna säger:
japp de ä du
torbjörn säger:
jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag gjort detta mot dig
Anna säger:
mmm känns mycket bättre nu
NOT
skit samma, nu måste jag verkligen sova om jag kan..
vet varken in eller ut..
torbjörn säger:
ne men jag vet inte vad jag ska säga jag är ju knäckt att jag gjort dig så illa som bara vill väl och är fantastisk.
Anna säger:
det är det som knäcker mig varje gång också
torbjörn säger:
jag förstår det....
Anna säger:
hade du inte gjort detta hade jag inte mått dåligt nu
torbjörn säger:
faaaan att jag vart så dum mot dig
Anna säger:
jaa o det gör mig såååå jäääävla aaaarg att du gjorde det, du också! jag vill bara vakna nu o inse att det inte va sant
men tyvärr har jag nypt mig o insett att jag är vaken
torbjörn säger:
mmm men du är bäst bara så du vet.
jag är en störd dåre som förstört dig å jag kan inte fatta varför
Anna säger:
inte jag heller
torbjörn säger:
jag är så lessen för det
Anna säger:
men nu ska jag försöka få ner pulsen o sova
torbjörn säger:
ja hoppas att det funkar och att du får lite sömn nu
jag tänker på dig och är så ångerful
Anna säger:
du hade inte behövt ångra dig o vart ledsen om du aldrig gjort detta.. när du tar av dig ringen o byxorna med en annan tjej liksom..
torbjörn säger:
ne jag är ju skadad
förlåt
Anna säger:
två veckor efter att du fick på dig ringen
torbjörn säger:
jag vet att jag inte är värd ett skit
efter allt jag gjort dig
Anna säger:
nu ångrar du dig som fan, men under dessa 4 månader har du inte visat ett piss av ånger/ångest osv
det gick hur bra som helst när jag inte visste nåt
men nu när jag vet allt(hoppas jag) så är det jobbigt
torbjörn säger:
jag förstår nog hur du har det och jag vet inte vad jag ska säga mer än att du är fantastisk och att jag är så hemskt ledsen
Anna säger:
mmm vi avslutar det här för idag
torbjörn säger:
ja jag ska till mamma imorgon och låna telefonen så jag kan ringa till vårdcentralen
sov så gott du kan nu...varma förlåtkramar från mig
Anna säger:
hejdå
torbjörn säger:
hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte bara börja leva ditt liv igen och sluta förstöra hans!!!

2011-01-02 @ 17:21:16
Postat av: ida

såg din bloggadress på fb så tänkte kolla in lite, känner ju inte dig så direkt jättemycket men måste bara säga att fyfan vad synd det är om dig! så jävla sårad är ju inte bra att bli direkt, och hoppas att "T" verkligen söker hjälp och inte bara snackar om förlåt, för det som beskrivs är ju oförlåtligt! jag har varit med om något liknande och dom som håller med han och säger att du inte får skriva vad du vill etc. kan ju hålla käft för dom verkar ju också ha några skruvar lösa!



hoppas allt blir bättre ändå, kram!

2011-01-02 @ 18:48:23
URL: http://gosinos.blogg.se/
Postat av: Sara

Känner med dig älskade gumman.. Ledsen för din skull.. Fy fasen för att bli behandlad så! Finner inga ord, men du har RÄTT att skriva sanningen! Ska du ljuga tycker folk? Och säga att ni gjorde slut i samförstånd, och att det inte var någons fel???

TUR att du upptäckte det, hade kanske fortsatt i all oändlighet annars..huva...



Nu kan vi gå ut ihop och förhoppningsvis hitta två KANONKILLAR, typ "Twilight"- Robert Pattinson-lookalikes ;)..



Du är STARK och ÄRLIG, var STOLT över Dig själv <3

2011-01-04 @ 16:31:54
Postat av: Anonym

Läste en kommentar.. Ska T söka hjälp?! Ursäkta, det är väl för fan Anna som ska söka hjälp!! Att sjunka så lågt som du gör i div. forum Anna, att du känner ett sådant behov att trycka ner, förödmjuka och smutskasta en annan människa är ett SJUKT beteende. Du är sårad, javisst, men det du gör är bortom allt sunt förnuft som finns. Sträck på dig för fan, kliv upp ur skiten och börja lev DITT liv igen, istället för att sabba någon annans. Fattar du vad som står på spel?!

2011-01-05 @ 12:48:00
Postat av: Sarah

Varför vara anonym om man nu ändå har så mycket att uttrycka? Kan väl vara bra att man står för sina åsikter?



Vem som har gjort vem illa står ganska klart tycker jag! Ingen tvekan om saken. Huruvida det är tal om sunt förnuft, haha, titta vem som snackar!



Sen kan vi snacka om forum...men det tror jag att vi struntar i...

2011-01-05 @ 14:16:55
Postat av: Anonym

Är inlägget riktat till dig Sarah? Jag har rätt till min åsikt, anonym eller inte.

2011-01-05 @ 15:46:43
Postat av: Sara

Jag kan tycka att man ska stå för sina åsikter, och inte vara anonym.. Det känns lite som att man inte vågar stå för det man skriver om man är anonym...faktiskt....

2011-01-05 @ 21:32:21
Postat av: Sarah

Inte riktat till mig personligen men ngn i min närhet, hur skulle du reagera? Det har du redan bevisat, så jag tror inte min reaktion är särskilt speciell eller? Klart att man har rätt till sin åsikt, tycker bara inte att man står för den om man väljer att vara anonym.

2011-01-05 @ 21:37:29
Postat av: Anonym

förstår inte vad du får ut av att göra så här anna!!! kan inte förstå att det du gör får dig att gå vidare och må bättre!! du och T (som du kallar honom) har inget med varandra att göra längre.... lev ditt liv i karlsborg och sköt ditt eget... det som har hänt är inte så illa att du behöver gå så jävla långt i allt du gör... nu har det gått såpass lång tid att du kan ta o sluta lägga dig i hans liv o ta vara på ditt eget istället... jag väljer att vara anonym (men står för min åsikt) för man börjar bli lite mörkrädd för hur du beter dig mot sånna som sårar eller gör dig illa.... Vet inte, men du kanske pajjar mitt liv lika väl som du har pajat hans liv om jag inte väljer att vara anonym... dessutom tycker jag att människor ska fatta sig en egen uppfattning om en person men du väljer att människor ska få den uppfattningn du har via nätet... tycker att det du gör är så jävla fel... även om jag inte känner den här T så har jag fått uppfattningen att du är på ute på jävligt djupt vatten nu..... du har som du påstått blivit utsatt för nu 2 killar som behandlat dig illa.... du kanske ska ta och börja fundera på att du kanske får dessa att behandla dig på de viset.... man lever 2 i ett förhållande... hoppas du växer upp snart och börjar bete dig på ett vuxet och moget sätt...

2011-01-06 @ 00:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0