lillelördag

Idag har ännu en onsdag av mitt liv passerat
den har varit fantastisk!
Tillbringade förmiddagen i skogen med mammas underbara  hundar!
sedan hämtade min gumma elin upp mig så bar det av till Skara mot brudarna!
Där blev det en sallad som smakade bäver så den åts ej upp! BLÄ
Sen halkade vi oss bort till bion, änglagård 3, den va superbra!! (för oss som gillar de filmerna)
Många härliga skratt o några tårar från mig som har blivit en lipsill under sista åren..
(ständiga hormonrubbningar??) haha
Efter bion åkte vi hem till Sarah, där hon hade en kanin som jag inte visste om,
lilla Valdemar..haha, en köpp kaffe blidde det också!
I morgon ska Elin få med mig på morgonpromenad med mammas vovve Allis
o Elins bushund Svea!
Sen ska vi (min familj o respektive) ha kräftskiva med start kl 14.00
lite udda att ha det nu kanske men vi hade kräftor o syrrans kille
hade några humrar i frysen, man blir bortskämd när man har en
västkustare i släkten...!!! mumsigt värre! (o nej, vi ska inte supa, för i vår familj tillhör alkohol inte våra högtider)
Tänkte länka till lillasysters blogg så hon kan få lika många läsare som mig..;)
kika gärna in där!
http://admin.nextinfashion.saraandersson.se
här är en bild som jag bara ääälskar!
godnatt // miss fejsbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0