kvällspass

idag är det onsdag.
jag ska jobba kväll, skulle börjat kl 13.00
men första kunden ändrade sin tid o kommer
på måndag istället.. så jag börjar 15.00.
sen blire sena kvällen på jobbet! :)
Har precis beställt hem massa nytt
mineralsmink o igår va vår käre
säljare Fredrik från goldwell o fikade,
då blev det några HELT NYA FÄRGER,
måste säga att de var grymt snygga
o det är kul att ha det nyaste :)
Är helt slut i kroppen, ont överallt o
så trött både i huvudet o kroppen..
Känner att jag vill göra något kul!
Jag ska börja med att lämna sängens
varma hörn o käka lite frukost..
I morgon är min lediga dag, för jag
jobbar på fredag istället :)
Då ska jag åka på någon form av äventyr..
vad vet jag inte ännu men jag ska börja
med att skjutsa in stein till skövde...
Han ska ta tåget o åka hem te kusten ett par dagar..
mammas söta hund Nova
glöm inte att utlottningen av min goodiebag
pågår till ikväll 22.00!!
HA EN TOPPENDAG ALLIHOPA!
<3
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: cecilia

blir nyfiken på mineralsminket. det kanske hinner komma till nästa vecka?

2011-01-19 @ 21:04:17
Postat av: Anonym

Om du har tråkigt imorgon får du dra med dig sara på utflykt till sötåsen och kika;) där finns det både djur och snygga florister att titta på;)

2011-01-20 @ 00:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0