justice

MÅR SÅ JÄ*LA BRA!
känner mig så stolt över mig själv..
skriver på boken om kvällarna o jobbar
på salongen om dagarna..
har gått vidare i mitt liv på ett vuxet moget sätt.
har lagt idioten bakom mig o lämnar honom åt
dejting/sex-sidorna på nätet..
Jag LEVER, jag lever, fattar ni :)
jag mår bra, jag har sökt hjälp o fått det,
jag har skaffat en blogg o rensat hjärnan,
jag har gjort massor i mitt liv som
fyller mitt inre.. jag skulle aldrig vilja eller kunna förstöra någons liv,
skulle inte kunna göra det, för jag har ett samvete!!
Men jag STÅR FÖR RÄTTVISAN, i alla lägen
o kan gå hur långt som helst får att få rättvisa!
jag väljer nog att dejta live i resten av mitt liv..
känns mycket roligare att träffa folk irl :)
O så finns det så många äckliga kåta gubbar på alla
dejtingsidor..
Nu har jag jobbat hela dagen o har hunnit promenera
hundarna åt min kära mamma!
Nu blire lite träning hemma o sedan mys i soffan..
på alla hjärtans dag så ska jag komma ett steg närmre
mindre tuttar, LOVELY!
jaja, nu ska jag köra lite träning här innan huvudvärken
tar över mig o äter upp mig innifrån!
Mina läppar, efter förstoringen..
vad tycker ni om resultatet??
Ha en kalasvecka mina vänner, jo, för alla som läser
o kommenterar min blogg är mina vänner, för ju fler läsare
o kommentarer, ju högre rang på min blogg :)
(ps, jag kan fortfarande se IP-nummer o spåra alla kommentarer)
Jag vet vilka ni är snuttigullisar!! tihi..
Kärlek till er alla!!
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: mamma

jag har tjatat om detta förut men säger det igen: Sååå skönt att ha vanliga Anna tillbaka igen!!!

detta inlägg visar VERKLIGEN att du hittat ett sätt att ta dej ur eländet. Bra gjort att stå på sej och inte vika ner sej när det stormar från olika håll. Vet man att man gör det bästa för sej själv, utan att det drabbar någon oskyldig, så är det ju kanon!

2011-01-24 @ 21:04:06
Postat av: Theres

Håller helt med,Anna är tillbaka:) blir också stolt över dig för du har klarat dig ur det här på ett så bra sätt! <3

2011-01-24 @ 23:17:05
Postat av: Rita

Håller också med =) Så stolt över att du mår bättre...

Kram



PS: Glöm inte min utlottning... =)

2011-01-25 @ 06:29:02
URL: http://ritazdesign.blogg.se/
Postat av: Sarah

att du är tillbaka det märkte jag i lördags =) bra de!

2011-01-25 @ 11:52:18
URL: http://torpartanten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle folk skita i att kommentera i din blogg för att du kan spåra en via ip nummer... Skulle inte tro de... Du kan va hur sårad som helst, men vissa saker gör man bara inte av ren vett. Kvittar hur svinig någon har varit, vissa saker gör man bara inte... Gör inget annat än bara skrattar högt när man hör att du har verkligen inte gått vidare utan bara fortsätter med dina små knep.... Skriver i din blogg att du mår såååå bra...hmm... Uppenbarligen inte, med tanke att du fortsätter med din skit mot honom..... (patetiskt)

2011-01-25 @ 11:57:05
Postat av: Kajsa

"vissa saker gör man bara inte av ren vett"

Inga fler kommentarer på den.

2011-01-25 @ 13:59:06
Postat av: Anonym

Nä, precis... Hon har ju sjukit lika lågt. Finns minst lika lite vett hos henne. Hon måste skriva om honom även i denna "nya" blogg. Visar ju bara att hon står fortfarande och stmpar på samma ställe och inte börjat leva livet!!!!

2011-01-25 @ 14:45:32
Postat av: Kajsa

Var nog lite otydlig, men jag menar att det är märkligt att han ska tas i försvar...det är väl hon som farit illa av det han har gjort

2011-01-25 @ 15:03:53
Postat av: mamma

Snälla nån! Konstigt att man orkar läsa och kommentera Annas blogg om hon nu är så patetisk...Hon lägger ingen energi på honom längre utan har verkligen börjat gå vidare OCH DET VET VI SOM KÄNNER HENNE OCH HAR NÅGON SOM HELST RÄTT ATT HA EN ÅSIKT OM DET! och vart är den nya bloggen?

2011-01-25 @ 15:04:25
Postat av: Anonym

vad är så svårt att fatta?

Han valde att göra så här mot henne och hon visste inget.Då förstod han väl att det kunde bli konsekvenser av det...det vet en femåring!

2011-01-25 @ 15:06:02
Postat av: Kajsa

Ett förtydligande..blir lite förrvirrat, för namnen syns inte eftersom de har samma färg som bakgrunden ;)



Jag skrev ovan:

"vissa saker gör man bara inte av ren vett"

Inga fler kommentarer på den.



Skulle också skrivit:

Varför är det ok med det HAN har gjort? Det är ju HAN som har gjort jävligt fel och inte Anna. Sen märks det ju tydligt att hon gått vidare tycker jag! Jag känner inte Anna så mycket, men det lilla jag gör det räcker för att veta att hon är en toppentjej!

2011-01-25 @ 15:30:29
Postat av: mamma

av mamma: Ja du Kajsa jag förstod vad du menade men det gjorde visst inte alla...

SARA, fixa så att vi kan se vem som skriver!!!!!!! :)

2011-01-25 @ 15:46:55
Postat av: Anonym

Det är INGEN som sagt att det han har gjort är okej!!! Men det verkar som att Anna håller inne på lite grejjer hon gör. Det är ju synd för er som känner henne så bra och tror att hon säger allt till er. Synd att göra er besvikna, men de verkar som ni inte vet allt. Han va visserligen ett svin, men de har han fått äta upp nu, eller snarare för länge sen.... Kanske dags för henne att lägga ALLA korten på bordet!!!



Till dig som undrar vart den nya bloggen är så är den här... Den va ju borta under ett litet tag o sen kom man in på den igen men mycke va borta och den va omgjord.... Men de kanske du missa du som känner Anna.

Dessutom skapar man en blogg så får man räkna med att folk kommer in med olika åsikter...

2011-01-25 @ 19:30:05
Postat av: mamma

självklart får man räkna med att "folk kommer in med olika åsikter" och läser man en blogg får man väl räkna med att läsa om bloggarens "åsikter" Det är väl vad det hela går ut på?

2011-01-25 @ 20:29:00
Postat av: Anonym

Vad är "skiten om honom"? Det är väl sanningen...hon får väl skriva precis som hon tycker och känner på sin omgjorda, inte nya blogg. Om du tar så illa upp förstår jag inte varför du läser här och tar åt dig? Borde vara slöseri med tid...Inse fakta istället för att tro att man kan dölja sanningen och att allt ska vara perfekt utåt...Vem avgör vad man inte bör göra av rent vett? Man väljer väl själv vad man vill skriva om på sin egna blogg, sen är det upp till var och en att läsa den. Hade han gjort saker av rent vett att det aldrig skrivits såhär i den här bloggen.

2011-01-25 @ 20:54:31
Postat av: Anonym

Förresten, kan inte du vara snäll att lägga fram ALLA korten på bordet då? Jag blir sååå nyfiken...

2011-01-25 @ 21:04:55
Postat av: Anonym

Hm...bloggen har aldrig varit borta bara för de som inte har lösenord:)

Vi kan väl bara konstatera att det "T" gjort mot Anna inte va så farligt och borde vara över nu????? men att Anna skrev om SAMMA SAK i sin blogg det va FRUKTANSVÄRT...

Att Anna hänger ut "T" på nätet är helt oacceptabelt med att hänga ut Anna är tydligen helt ok???

Sen får jag säga att det är tur att "T" har EN anhängare här på bloggen så att vi inte glömmer bort att skriva om honom...

2011-01-25 @ 21:20:29
Postat av: Anonym

Hahahaha.....!

2011-01-25 @ 22:45:47
Postat av: Sofia

Hej! Tycker det är sååå kul att läsa din blogg!! Fortsätt Anna:)/SofiaG

2011-01-26 @ 09:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0