ilovemybreasts

Kan ni fatta?
Snart smäller det... Ska bli så otroligt skönt
att slippa bära runt på mina lökar i onödan..
Ska ringa på måndag o få ny tid :)
WOOHOOO, så spännande ska det bli.
Hoppas att läkningen inte tar alltför lång
tid bara..
Kan knappt bärga mig, tänk att kunna köpa vilken bikini man vill!
har tjuvkikat lite i H&M katalogen o visst, där fanns det en som verkligen föll
mig i smaken!
Tänk att kunna köpa en snygg o bekväm bh " i ett "
tänk att kunna köpa vilka kläder man vill..
o tänk att kunna sova på rygg utan andnöd..
+ på mage utan att känna sig som en kamel med två pucklar..;)
LÄÄÄÄNGTAAAAAR!
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Rita

Håller tummarna att det går bra för dig nu! =)



Och tack för din goa kommentar på min blogg =))



Kramar

2011-01-07 @ 17:20:37
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0