futsal.

Idag har jag agerat supporter åt min bror o åt syrrans karl...
Jag var nog sämst på att stötta deras två lag då jag mest satt i telefon
hela tiden <3
Jag var där i alla fall, mellan 10-15 så det blev några timmar..
jag tycker det är så skön stämning på turneringar så jag
kände att jag kunde ägna min söndag i Hjo!
Vill tacka min gravida syster Therese för mycket trevligt sällskap!
(den stunden jag va social med henne ;) )
Lagom till att jag kom hem hade lillasyster lagat kycklingwok.. MUMS!
Allt smakar ju ännu bättre när man får det serverat o klart!!
Ikväll är det bingolotto, vi är laddade här hemma,
vi blir några stycken som ska spela så det blir ett perfekt
avslut på en bra vecka!
Nu ska jag iväg o hämta min bortglömda stackars väska som
står i en hall, i ett hus i en skog o gråtandes väntar på mig...
I morgon är jag tillbaka på salongen!
Många som saknat mig så i morgon ses vi!
NYTT ÅR, NYA KRAFTER, NYA TAG!!!
Kan definitivt bara bli bättre!!
Kramar //miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: mor

vill bara klargöra att jag medverkar MYCKET MOTVILLIGT i kvällens övning!!!! Ätandet är dock helt ok:)

2011-01-09 @ 17:13:43
Postat av: mamma

ja kex & ost va ju inte fel men var f-n va RÖDVINET??? Blev ju vinst på bingolotto iaf, HURRA, grattis Sara till storkovan

2011-01-10 @ 11:47:11
Postat av: Sara

Va?? Du kan väl inte sitta i telefon hela tiden, när du ska vara social ;) Hahaha

2011-01-12 @ 17:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0