fredag!

jag har jobbat idag, på en fredag..
det va längesen jag gjorde det sist!!
MEN vilken kanonfredag jag hade då, bara en massa
mys-underbara-snälla-fina-kunder...
Det är så roligt att jobba när mina kunder är så
fantastiska!!
Direkt efter jobbet bar det av till elin på lite
tjejmys, det blev många goa skratt o massa
smask att moffa i sig.. "ätardag" haha!
dock, dataförbud!!
Det blev elin, (Wilmer som sov) Loppan, Sarah o Söderström..
väldigt väldigt trevligt..
ÄKTA skratt,
ÄKTA vänskap,
ÄRLIGA vänner,
OMTÄNKSAMMA tjejer..
<3 Ni betyder obeskrivligt mycket i mitt liv,
nästa gång jag träffar en kille ska jag lyssna på er
o inte skaffa tunnelseende.. Ni har ju fan alltid rätt
om de killar jag träffar..!! <3
Har varit en TOPPENFREDAG!!
Hoppas på fler framöver :)
Kul att jag har gjort folk glada idag,
det blir jag glad av :)
Näe, ska jag sova o ladda mina batterier kanske..
I morgon vankas 25års kalas för Sarah,
det ska bli en heldag i ett vindskydd med
körvgrillning, 5kamp, o massa varm choklad.
Senare blir det varma mackor o spelkväll..
Vilken briljant idé, så vill jag fira min 25årsdag jag med!
TERMOLEGGINGS, nu ska vi umgås igen!!
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: Therese Söderström

De va verkligen jätte kul o ses! Hoppas de inte går lika länge till nästa gång bara:) Kram

2011-01-23 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0