frank andersson

Ja, vad ska man säga?!
MUSKLER?
Han kanske inte är världens hetaste men vafasen..
jag gillar hans biffiga framtoning..
Gillar killar med muskler..
Har ju dock aldrig ens dejtat en kille med muskler,
än mindre varit tillsammans med nån.. har tydligen bara
fallit för spinkisar..

Hos nästa kille önskar jag INTE vissa saker..
  1. SPINKIGHET
  2. (GAMLINGAR, ALLA ÖVER 37, SORRY, TO OLD)(NI SKULLE KUNNA VA MIN PAPPA)
  3. LÖGNARE
  4. GRÅDASSIG BALLE
  5. KONSTIG FAMILJ (JAG VET ATT MAN INTE VÄLJER SIN FAMILJ)
  6. SMUSSEL
  7. OORDNAD EKONOMI
  8. ANSVARSLÖSHET
Oj, fanns visst en hel del.. men alla säger ju
gå vidare o ta erfarenheter med dig..
NU HAR JAG GJORT DET :)

JAG VILL HA NÅN SOM FRANK ANDERSSON, EN RIKTIG MAN!
God natt
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: mamma

och hur gammal är han...?

2011-01-24 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0