firstdaythisyear

Japp, idag har jag varit o jobbat intensivt hela dagen!
DAMN vad jag har saknat det.. Har så fantastiska kunder,
hoppas att ni läser dettan för ni är verkligen TOPPEN!

Det är ganska lyxigt att får jobba med människor o
göra dem fina hela dagarna..
Självklart har ju all en baksida o ibland kan jag få
en sjuk prestationsångest o känna att ingen är nöjd o
sånt..
Dock får man alltid beviset när kunderna bokar nya tider
o man kikar i bokningsblocket o det är FULLBOKAT..
Så man ska verkligen inte klaga..

Hann med en kvällspromenad med vovvarna efter
jobbet också, halt som tusan o vi skrattade ikapp jag o
lillasyster.. tur att man har små hundar..
Jag kan inte ens föreställa mig att ta en promenad med nån
av den större sorten..

I morgon blir det en fullspäckad dag igen, o så slipper jag vara
själv i fikarummet, för Jenny är ju bara ledig på måndagar
så i morgon kommer jag ha henne samt våran ursöta, superduktiga
elev från frisörskolan, Evelina, att babbla med. <3

Efter jobbet i morgon ska jag åka ut till Lindah på lite sminkparty,
ska bli jätteroligt, ser dock mest fram emot att träffa allt folk :)


Saknar så många av mina vänner,
Elin, saknar dig!
Loppan, saknar dig!
Lina, saknar dig!
Therese, saknar dig!
Mickan, saknar dig!
Sarah, saknar dig!

Finns flera som jag saknar..
Saknar att vara 10år o tycka livet är problemfritt..
Saknar att ta en cigg efter maten
Saknar att ligga på stranden o svalka mig med ett dopp
Saknar doften av vår
Saknar min mormor
Saknar mitt sidfläsk på höger sida som man låg så gött på
Saknar att bygga koja i skogen
Saknar min lärare Mats Forsberg
Saknar mina sånglektioner
Saknar min hund Boris
Saknar att sova i höet hos Elins pappa
Saknar syrrans ex Sebbe
...............


//miss fejsbok












Kommentarer
Postat av: mamma

härligt att känna att gamla vanliga Anna är tillbaka!!! en del av det du saknar kommer ju framöver iaf o sebbe är väl långhårig snart igen...

2011-01-10 @ 21:19:04
Postat av: Jennie

Tack för idag :)

2011-01-10 @ 23:01:24
Postat av: TeSsan

Ja saknar dig och sara!!! <3

2011-01-11 @ 18:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0