( . )( . )

Bröst, Bröst o Bröst..
små, hängiga, taxöron, meloner, pattar, planka, lökar, runda,
byst, fasta, STORA, rattar, sillisar...
Jaa, listan kan göras väldigt lång när detta ämne kommer upp..
speciellt för mig, som alltid varit så fixerad o besatt av just BRÖST..
Mamma sa en gång till mig :
-det va väl tur du fick så stora bröst, så håller du dig lugn o nöjd!
hahaha
Men saken är den att det va verkligen super"kul" att ha stora bröst,
åtminstone när man gick i högstadiet..
alla i min familj har ju det så jag va ju bara nästa andersson´are med
stora boobisar...
Nu har jag dock fått nog!!!
vill ta en sax o klippa av dem o jämna huden utmed mina revben!
(undrar hur det skulle se ut?)
Visst älskar jag mina tuttar, innerligt.. men vi har haft vår mysiga tid nu
o jag känner mig mer än redo att separera från dem..
här har jag skrivit en liten avskedsdiktdikt till mina två juveler:
B1 och B2,
lika söta båda två
Ni har spridit glädje till både mig o andra
men nu får ni vidare vandra..(ner i nån sophink på sjukhuset)
Men tunga o stora som satan ni är
bh-banden in i axlarna skär
Bikini o sporttopp ett stort dilemma
men fasen för att från stranden få stanna hemma
Hoppas vi ska må bra isär ändå
ni kommer alltid va bäst, just ni 2
adjö !

Kommentarer
Postat av: Rita

Fin dikt! :)

2011-01-02 @ 15:07:20
URL: http://ritazdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0