dreams

Idag ska min äldsta syster åka till jkpg o
kolla om det är en pojke eller flicka i magen..
Spännande till 1000!!
Mamma fick åka med o gissa om hon vart glad!?
Inatt drömde jag att jag tog tillbaka T, min syster blev förtvivlad,
han övertygade mig, igen...
men det slutade som vanligt, han blev aspackad..
så sprang han ner till vägen o skulle ta livet av sig..
jag vet att jag tänkte, näe, fy fan va taskigt att göra de
o lämna mig med skuldkänslor..
men han låtsades, min bror sprang efter honom, HAN BLEV PÅKÖRD!
så någon minut senare ser jag T stå bakom ett hörn o titta på..
han skulle aldrig ta sitt liv, han skulle bara få mig/oss att tro det..
Jag låg där på alla fyra o skrek rakt ut..(ofta när jag drömmer så
står jag o gapar med munnen på "vi gavel" utan att det kommer ljud)
men inte denna dröm, nu sorlade ljudet ut ur mig,
luften gick liksom ur mig o jag kände verkligen hur smärtan var ett faktum..
Sen vaknade jag o försökte få lite ordning på redan..
tror min dröm kan sammankopplas av en rad olika inslag
i mitt liv..
Såg ett program på tv i förra veckan(tror jag)
det handlade om att tyda drömmar,
han som va professor i ämnet talade om att
alla drömmar är i positivt syfte, det är en vägledning inför framtiden..
ganska fint tyckte jag.. så jag får väl se denna dröm som ett tecken på
att jag aldrig ska gå tillbaka till T (vilket jag absolut aldrig tänkt!!)
för då kan följderna bli vadsomhelst.. typ!?
Jag är i alla fall nöjd med mitt val, singel gillar jag ju faktiskt
att vara.. men ibland kan man ju bara sakna detdär..
nästa inlägg jag kommer med vill ni inte missa!
då snackar vi ögongodis!!!
//miss fejsbok
ska snart be Allis att gästblogga här..

Kommentarer
Postat av: Rita

Sådan matte sådan hund :) en riktig "hacker"

2011-01-12 @ 10:44:14
URL: http://ritazdesign.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är DEFINITIVT ett tecken på att du ALDRIG ska gå tillbaka till T, du förtjänar BÄTTRE!!! En go, ÄRLIG, omtänksam, generös, osjälvisk, mogen, fin, varm underbar kille!! Nån i stil med dig själv <3

2011-01-12 @ 16:12:57
Postat av: cecilia

drömtydning är spännande. likaså att gå till ett medium.

2011-01-12 @ 21:49:01
Postat av: mamma

ja det var en underbar upplevelse!!! "Tyvärr" hade jag och Mattias fel i vår gissning på en tjej och SÅKLART gissade Therese rätt. Det fick vi allt höra också!!!!! Var ju härligt att gå runt på babyavdelningarna och kolla på pojkkläder. Blev lite inköp också såklart:)

2011-01-13 @ 09:36:09
Postat av: mamma

om jag så skulle binda fast dej vid ett element här hemma så SKA DU INTE TILLBAKA till honom!!!!

2011-01-13 @ 09:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0