dagens inköp

Har idag skjutsat in Stein till tåget..
Lillsyrran hängde på, så det blev lite shopping på hemvägen..
Fasiken, jag som skulle snåla denna månaden lite,
jag som alltid varit så nedrans sparsam, har
efter detta år blivit en slösamaja...
Fast man måste ju njuta av livet eller hur?

Vi stannade på underbara butiken Förr & Nu.
Köpte denna fina kannan från IB LAURSEN,
tre små oljelampor o ett par otroligt fina änglavingar
samt ett hjärta som påminner en om att njuta varje minut.
De två sistnämnda ligger nu i ett kuvert tillsammans med ett
brev.. det ska idag (om jag hinner) postas till en människa
som betyder mycket för mig. Du märker snart att det är till dig <3

Det blev även en yoga-matta, svinbra att ha bara till situps o liknande..ett måste!
Även ett hopprep o termoleggings.. jag har hört mycket om dessa termoleggings,
o om nån kvart så ska det bli "upp till bevis" då ska jag ut på en lång promenad
med min gravide syster o mammas hundar!
Köpte även födelsedagspresent till lillsyrran som fyller den 16/2
hon ska också få en yogamatta, o även en step-bräda för hon tränar
en hel del hemma o då är det perfekt!

Näe, nu ska jag svira om till promenadoutfit o ge mig ut för att sedan komma hem igen..
till middagen idag, STEKT FLÄSK O LÖKSÖÖÖÖÖS.... det va nog säkert 5 år sedan jag åt det sist..
smaskens ska det bli!
Ha en toppendag! Här skiner solen o jag mår mycket bättre än
de senaste dagarna.. en berg-o-dal-bana o nu är jag påväg upp <3
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att man har hjälpsamma "barn" som förbarmar sej över hundarna när vintern sätter stopp för deras matte:) och aldrig är de så glada för att gå på promenad med mej...

2011-01-20 @ 14:40:04
Postat av: Theres

Va fin bloggen har blivigt!! :)

2011-01-20 @ 18:15:49
Postat av: Malin

Thanks! Ja lite vårkänsla behöver man just nu, är sååå trött på vintern! Din ser ut att bli bra den med! :9

2011-01-20 @ 18:52:32
URL: http://malinpaulssons.blogspot.com
Postat av: Malin

Thanks! Ja lite vårkänsla behöver man just nu, är sååå trött på vintern! Din ser ut att bli bra den med! :9

2011-01-20 @ 18:56:51
URL: http://malinpaulssons.blogspot.com
Postat av: ida

åh, vart har du köpt termoleggings? letat som en galning men inte hittat några! :)

2011-01-20 @ 23:01:02
URL: http://pompeux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0