dag 2

i veckoordningen.
Jag vaknade för exakt 8 minuter sen,
sitte nu här påkläddd, lätt stylad, har packat väskan
o ska ge mig iväg här snart.
Idag skulle jag åkt buss men kom på den briljanta idén
att Emil, min granne åker ungefär bra tid för mig..
Så ett mess senare så har jag nu skjuts till jobbet :)
Jag älskar att sova o hittar alltid bra sätt
att lägga upp morgonens snoozningar..
Idag är det fullt ös på jobbet, o idag är Evelina hos oss!
Så jag ska lära henne nya saker på långhårsdockan idag!
Hade syster Sara, Charlie o ThereseL o fikarummet igår på
dagen.. hann tyvärr inte prata mycket med dem men therese
o jag satt brevid varandra några minuter.. GAH
Hon messa igår kväll o meddelade att hon kräktes som en iller..
Hoppas jag slipper magsjuka! BLÄ! Antar att jag märker det ikväll typ..
Ha en trevlig tisdag alla läsare, kul att ni är så många!!
//miss fejsbok

Kommentarer
Postat av: theres

Vänta du bara ;) hahaha

2011-01-18 @ 12:06:37
Postat av: IdaK

jag älskar din blogg anna! älskar att du lägger upp så mycket inlägg, BRA inlägg!



ta hand om dig

2011-01-18 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0