crap!

Missade det bästa med bingolotto idag, åååh!
tänk om jag har vunnit, o hade kunnat ringa in..
kanske hade valt rätt siffra o fått färg femman..
o kammat hem resor, mat, inredning, bilar o miljonen?!
Lördie, hoppas inte!!!
Jag har varit snäll o skjutsat hem en massa folk,
bytt bilar o ordnat för allas bästa.. o så missar
JAG bingolotto!!
haha näe så illa är det inte..:P
jag sitter här med rosiga kinder
efter två härliga dagar utomhus,
korvgrillning gånger 2..
jag förvandlas snart till en körv-i-brö
hahaha!!
Idag blev det även konståkning
i hanken, lilla Thea, min kusin
hade sina nya hockeyrör med sig,,
hon o syrrans kille Mattias
åkte så det stod härliga till..
Kul att det finns rinkar kvar som sköts
ordentligt, en eloge till er som ordnar
o grejar.
Enkelt o billigt sätt att sysselsätta
sina barn (o sig själv) vintertid!
Näe, nu blir det solsidan o shear genius..
I morgon är det måndag, måste ringa gymmet o läkaren.,.
viktigt att komma ihåg!
Ha en härlig söndagskväll..
det ska iallafall jag!
//miss fejsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0