crap.

Lyssnade av min röstbrevlåda idag...
mellan två kunder, jag satt o böla som
ett rådjur!!

UNDERBARA MÄNNISKA!
aldrig har jag mött någon som känns så..
hmm... hur ska jag uttrycka mig..ÄKTA..
på riktigt liksom.
Riktiga känslor, en normal o ödmjuk tjej.

O så måste jag säga att min dag har varit intressant,
jag va inne i affären i morses, glömde skriva i tidigare
inlägg att jag gjorde en sån vurpa haha!!
slog endast i lillfingret som nu på kvällen svullnat upp rejält,,
gjorde inte så ont från början men nu,, good!
jag har (läs mamma) tejpat fast den i ringfingret...
hoppas det går över snart..
för övrigt har jag haft en kalasdag på jobbet,
underbara kunder o härlig kollega, snäll syster..

EMELIE, ANNA(jag), SARA


har snuffsat bebis lite lätt på avstånd också..
såååå söt lille William <3 tack för det, dagens dos
med bäbisgos...:)


Happ, sov så gött allesammans,
mina mardrömmar har lugnat ner
sig rejält o jag ser återigen fram emot
att få släppa ner ögonlocken o falla mot kudden!
//miss fejsbok!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju helt underbart! Att det kan komma något så gott ur detta som hänt, man undrar om det va en mening med det.../mamma

2011-01-27 @ 09:54:48
Postat av: cecilia

va lika ni är, jag kan inte urskilja vem som är du av två av er.

2011-01-27 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0