blogblogblog

aaaaah!
Torsdag, har fixat håret på min kära kollega Jenny!
hon blev så fin o vårfräsch!!
annars har vi haft fullt ös som vanligt :)
Här har ni mig, 2008, systrarnas födelsefest, RETRO, STUDIO 54 tema...


I MORGON ÄR JAG LEDIG!!!!
så jädra gottit!
då ska jag ge mig ut på nån form av äventyr
har jag bestämt.. lutar väl åt ett håll men vet inte
helt 100 ännu utan tänker sova på saken o
ta det som det kommer :)


tror det får bli ett glas vin ikväll, måste
få upp värmen lite..
har blivit så jädra frusen av mig,,brrr..

juste! har en jätterolig sak på G, återkommer om
mer info snarast jag vet mer!!

Hoppas att alla fina människor där ute har en toppenfredag
i morgon så höres vi!!

Kommentarer
Postat av: Rita

Hoppas du får en bra fredag nu!!

Kram

2011-01-27 @ 20:46:05
URL: http://ritazdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där är allt några kilon sen...

2011-01-28 @ 11:55:27
Postat av: Jenny S

Tack för hjälpen med mitt hår!! :)

2011-01-29 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0