bang.

Japp, idag har jag klippt lugg.. kände för lite nytt så det blev en lite bredare
lugg som jag blev jättenöjd med! Tack Fia!!! Bild kommer..
Har även hunnit med att fika med Elin, Hennes underbara lilla Wilmer,
o systrarna Karlsson, Sarah o Loppan.. Alltid lika trevligt när vi kan samlas
o tjöta lite skit <3
Efter fikan bar det av till min älskade pärla salong ego!
Insåg direkt vad jag saknade Jenny o att jobba...
Väl där så blev lillasyster fin i håret, o även hennes (o numera min)
vän Therese fin i sitt hår!!
Nu ska jag strax sova, borde gjort det för längesen men fasen när man är ledig så..
Har så konstigt ont i benen.. måste vart promenaden med Elin igår, blir
väl att man spänner sig när det är så halt ute antar jag...
(eller så behöver jag gå ut o gå oftare haha)
Enligt mitt horoskop så ska jag nå framgång på jobbet, bli rik o finna kärleken denna
månad... ska minst sagt bli spännande att se vad som stämmer...
Tar gärna framgången o pengarna, men kärlek... känns inte så lockande just nu...
Imorgon bär det av till Skara, där ska vi gå ut o käka o sen inta biografen för
att se änglagård 3... ska bli superlyxigt att få umgås med tjejerna även i morgon !!
Så ska jag ju bli moster i april, såå spännande, syster ska till jkpg på onsdag(nästa vecka)
o kolla om det är en pojk eller flicka.. o mamma ska få äran att åka med för mattias jobbar,..
GISSA OM MIN MAMMA ÄR I ETT LYCKORUS?!?! första barnbarnet... haha!!
Tänkte komma med lite enkla, bra-att-veta-om-hår framöver..
något speciellt ni undrar över?!
Sen blire även en tävling där man kan vinna frisörprylar :)
Men innan allt detta så blire sömn.!
God natt alla underbara människor.. (dålig natt alla as)
/ Miss Fejsbok

Kommentarer
Postat av: Anonym

passade du bra i

2011-01-05 @ 15:44:32
Postat av: marlén

Shit pommefrit!!! vad söter du blev :) fasst det är du ju jämt!kram kram

2011-01-05 @ 21:23:52
URL: http://marlensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0